- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7335603-sonya
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Nieuwe Aziatische dame in Arnhem met een lief gezicht, dus de stoute schoenen aangetrokken.
De locatie is een flat aan het begin van een straat in Arnhem Noord. Vlakbij het spoor.
ik kreeg een huisnr door, maar bleek dat er een nr te zijn die in een aantal varianten voorkomt.
Dus een x, x.A , x-1 etc.. ik stond dus eerst bij de buren aan te bellen, wat op zich een beetje awkward is.
Uiteindelijk moest ik in de flat zijn.
Ze is de dame op de foto's en ze is heel aardig en heel lief.
Ze kan bijzonder heel goed masseren en ze doet het graag. Het eerste half uur heeft ze me volle overgave gemasseerd.
De rest , sex , doet ze ook, maar dat is wat twijfelend.
een Thaise dame die kan masseren zal wel genoeg hebben meegemaakt, dus ik verwacht dat ze niet verlegen was, maar gewoon niet de passie heeft. Ik merkte wel dat ze tijdens de date wel opwarmde en het zoenen inniger werd.
Of er was gewoon geen echte klik.
Uiteindelijk ben ik wel heerlijk klaargekomen en is ze de hele tijd heel lief geweest en is het een mooie dame.
Voor mij is er geen kans op herhaling.
De locatie is een flat aan het begin van een straat in Arnhem Noord. Vlakbij het spoor.
ik kreeg een huisnr door, maar bleek dat er een nr te zijn die in een aantal varianten voorkomt.
Dus een x, x.A , x-1 etc.. ik stond dus eerst bij de buren aan te bellen, wat op zich een beetje awkward is.
Uiteindelijk moest ik in de flat zijn.
Ze is de dame op de foto's en ze is heel aardig en heel lief.
Ze kan bijzonder heel goed masseren en ze doet het graag. Het eerste half uur heeft ze me volle overgave gemasseerd.
De rest , sex , doet ze ook, maar dat is wat twijfelend.
een Thaise dame die kan masseren zal wel genoeg hebben meegemaakt, dus ik verwacht dat ze niet verlegen was, maar gewoon niet de passie heeft. Ik merkte wel dat ze tijdens de date wel opwarmde en het zoenen inniger werd.
Of er was gewoon geen echte klik.
Uiteindelijk ben ik wel heerlijk klaargekomen en is ze de hele tijd heel lief geweest en is het een mooie dame.
Voor mij is er geen kans op herhaling.