Recensie Sonja, Elewijt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Meubelstuk
1.046
01/03/22
674
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-new-zemst.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Thaise dame, voorheen actief in o.a. Brugge heeft zich nu gevestigd in Elewijt. Aangezien ze openlijk alles aanbiedt, plaats ik haar hier. Haar profiel lijkt me te kloppen, weliswaar mag je wel een paar jaar bij haar leeftijd tellen zoals meestal wel het geval is. Ze doet alles wat ze belooft... Foto's kloppen, behalve de derde foto op RL... stom dat ze één fake plaatst, de rest klopt... dame is een beetje chubby, maar niet te chubby, eerder "next door type", dus meer dan ok voor mij!

Alle normale handelingen doet ze, o.a. tongzoenen... Ze vraagt zelf haar te beffen en dat leek ze zeer te appreciëren. Pijpen doet ze prima, weliswaar mc, maar dat was op voorhand reeds zo aangekondigd. Bij een volgend bezoek zou het zonder zijn, afwachten dus maar.

Neuken in diverse standjes, o.a. cowgirl deed ze perfect... Het mooie zicht op haar natuurlijke borsten was zeker een goede stimulans!

Eén van de betere Thaise dames met "all in"!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-new-zemst.html
Totale kosten (in euro)
100
Bij Sonja langsgegaan voor een massage. Sonja is iets molliger dan op de foto's, maar niet overdreven. Haar massage is zeer goed: ze begint met de voeten, dan de benen om zo naar boven toe te werken. Na de rugmassage volgt de b2b. Daarna omdraaien.
Gezien er geen teasing was, was Jules nog in slaapmodus. Dit werd verholpen door een massage tussen haar toch wel grote borsten. Eens paraat werd hij afgewerkt met het handje.
Na het hoogtepunt nog een massage van de voorkant gehad.
De massage die Sonja geeft is helemaal niet slecht maar ontbreekt voor mij het teasen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan