Vlak voor de jaarwisseling ook bij Sofy langsgeweest, een geen seconde spijt van gehad. Ik had haar al eerder op het oog toen ze elders ontving, maar toen kwam het niet tot een afspraak. Recentelijk heeft ze een nieuwe foto toegevoegd op Kinky (in het blauwe setje voor de spiegel) en dat triggerde mij om haar opnieuw te contacteren. Nu ontvangt ze in Amstelveen en doet ze volgens haar ad alleen outcalls, maar ondanks dat en het feit dat haar ad enkele dagen niet was geüpdate mocht ik bij haar langskomen in een net en schoon appartementje in Amstelveen.
Ik zal er geen uitgebreide recensie van maken, maar kortgezegd was het gewoon een zeer geslaagde date. Sofy is klein van stuk, heeft werkelijk een fantastisch lichaam en is een ontzettend vrolijke dame. Spreekt bovendien meer dan prima Engels om een geanimeerd gesprek te kunnen voeren. Elementen uit bovenstaande recensies herken ik, maar ze werkt zeker geen standaard programma af. Ook ik kreeg in het begin die overheerlijke bilpartij tegen mijn kruis aangedrukt terwijl Sofy wat verleidelijke blikken over haar schouder wierp, en had dan ook totaal geen moeite om binnen enkele seconden op volle oorlogssterkte te komen.
Wat volgde was een uur vol afwisseling. Sofy kan heerlijk pijpen, hard, zacht, diep, speels..het wordt allemaal afgewisseld. Tussendoor lijkt ze er plezier in te hebben om hem tussen haar mooie borsten te laten glijden. Die zijn weliswaar niet volledig door God geschapen, maar voelen desondanks heerlijk aan en het is zeer netjes gedaan. Ze heeft een spiegel en wat speeltjes op haar kamer waar ze tijdens de date graag gebruik van maakt, en mijn hemel wat is dat opwindend om haar met jezelf bezig te zien in de spiegel. Toen ik haar aan het begin van de date rustig begon te vingeren nadat ze na de eerste paar minuten pijpen voor me kwam staan, was ze tot mijn grote verrassing al behoorlijk nat. Door mijn handelingen kwam het niet, dus prettig om te ervaren dat ze schijnbaar zelf ook geniet van wat ze doet.
Dame is klein van stuk maar vergis je niet. Zodra ze bovenop je zit of met haar gezicht in het matras en haar fraaie kont in de lucht voor je ligt moet je haar eerder afremmen dan andersom. Ik mocht behoorlijk doorstoten en werd zelfs aangemoedigd er nog een stapje bovenop te doen. Enige verbeterpuntje vond ik het TZ. Ze deed het wel en als ze het deed ook goed, maar slechts sporadisch. Had van mij wel wat meer gemogen gedurende de date, maar dat mocht de pret niet drukken verder.
Kortom een zeer geslaagde ontmoeting met Sofy die zeker een vervolg gaat krijgen!
Edit - toen ik weer buitenstond en op m'n telefoon keek zag ik dat we bijna een kwartier over tijd waren, heb er niets over gehoord.