Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paar uur van tevoren afgesproken, ging vlot. Bekend adres in de buurt. Goede ontvangst, eerst douchen, daarna aanraken en zoenen en meer. Ze had een prachtig zwart setje van Victoria secret met kousen aan. De klik leek goed, ik vond haar er geweldig lekker uit zien met haar super slanke lichaam en lekkere boobies. Haar gezicht kan er wat ouder uit zien, maar met wat complimentjes lacht ze heerlijk en lief. Zoenend en strelend begonnen, verder verkennend via hard wordende tepels en nat wordend poesje. Zij eerst op haar rug liggend, ik naast haar zij op mijn knieën haar beffend van clit tot achterste gaatje. Ik zei vantevoren dat ze moet doen wat ze lekker vind en moet aangeven als ze iets niet wil. Haar gaatje van buiten likken 👅 vond ze ook heerlijk. Vervolgens gevraagd om facesitting, ze naam een goede houding aan en ging er helemaal in op. Zo ook ik. Lang gebeft zeg, en lekker nat en glibberig. En opnieuw ook met haar achterste gaatje bezig gehouden, m'n duim zat er in. Ik werd zo geil van dat alles dat toen ze verder ging met mijn lul een paar likken van haar genoeg waren om mij te laten komen, oei oei wat was het gevoelig. Bij haar inmiddels ook. Toen maar even rust genomen.

Na een tijdje rust vroeg ze of ik nog weer wilde douchen, ik heb een aardig tijdsgevoel maar kijk niet op mijn telefoon als ik bij iemand ben en vroeg haar: 'is het al tijd?' Ja. Zei ze. 'Are you sure?' Ja.

Nou ja, ik was nog wat verdoofd en ga dat dan niet verder ter discussie stellen. Gedouched. Rustig afscheid genomen. Maar toen ik de deur uit was, was ik nog geen 50 minuten binnen geweest.

En daarvan wordt ik een beetje pissig. Wees eerlijk, ik wil en neem op alle manieren rekening met een dame, ik sta volgens mij ook 'positief' op hun 'lijst'. Een tweede keer lukt me samen bijna altijd in 5-10 minuten en dat was nu ook mogelijk.

Daarom heb ik een eindscore van 3 sterren gegeven. Helaas.

@moderator, zet haar maar onder Noord-Brabant, ze is hier wel even

Terug
Bovenaan Onderaan