Ik had dit topic niet gevonden voordat ik een afspraak met haar maakte. Tegen mij werd aan de telefoon gezegd dat ze wel genoeg Engels sprak om te communiceren, maar niet vloeiend (dit vroeg ik omdat er op haar profiel alleen 'Spaans' staat). Uit bovenstaande maak ik op dat dit dus niet klopt.
Het klopt ook dat zij niet op de foto's lijkt op de site. Nu had ik dat wel enigzins verwacht omdat de foto's duidelijk met photoshop bewerkt zijn; echte mensen hebben geen glanzende, schijnende huid bijv., dus het was wel erg zwaar aangezet. Maar alsnog dacht ik, als ik deze foto's zou vertalen naar een 'echt' meisje, dat ik te maken zou krijgen met een jong en slank meisje, een fris lekker ding. Ik had haar namelijk nooit eerder gezien en was niet eerder bij dit privéhuis geweest, dus ik had de afspraak blind gemaakt.
Eenmaal aangekomen bleek zij echter heel veel te verschillen van de foto's. Niet een beetje, zoals ik had verwacht, maar ze leek er helemáál niet op. Ik weet dat er veel gesmokkeld wordt met leeftijden, maar bij Sofie mag je er gerust minstens 10 jaar bovenop tellen, plus de al genoemde tattoos en van een slank strak lijf was ook geen sprake meer. Gelukkig stond ik sterk genoeg in m'n schoenen om er niet mee door te gaan. Ik had van tevoren gedacht dat als het enigzins tegenviel, ik nou eenmaal blind had geboekt dus er dan maar het beste van moest maken. Maar dit viel dusdanig tegen dat ik wist dat er geen mogelijkheid was dat dit nog goed zou komen. Hoe goed haar service ook zou zijn, ik zou nooit opgewonden genoeg kunnen raken.
Dat is natuurlijk puur mijn persoonlijke smaak, en niet bedoeld om Sofie af te kraken. Echter, ik denk dat ze bij Lovely Privé dit soort teleurgestelde reacties zouden voorkomen door eerlijke, recente en kloppende foto's te plaatsen. En eerlijk te zijn over haar gesproken talen. Het bovenstaande gelezen te hebben ben ik blij dat ik onverrichterzake ben vertrokken.