Voormalig lid 11647
Stamgast
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wageningen/2840761-sofia
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik wilde weer eens wat anders. Hoewel ik altijd mijn twijfels had over Latina´s wilde ik het toch eens proberen.
Aangekomen bij de flat moest ik een kwartiertje wachten, zitten ook meerdere spaanstalige dames.
Veel in haar advertentie klopt al niet. Slank postuur is normaal postuur. Tongzoenen doet ze niet. Foto´s zijn nogal verouderd. Wat ooit strak was is niet meer zo strak.
Ik had voor een uurtje betaald, maar met pijn en moeite kon ik het rekken tot 3 kwartier, hoewel meneertje na 10 minuten al op spatten stond, omdat ze heel direkt en gelijk naar een hoogtepunt wil toewerken. Om het te rekken heb ik haar maar een tijdje verwend en dat liet ze gewilllig toe. Ze leek 2 keer klaar te zijn gekomen of ze kan heel goed faken. Ook vrij snel werd ze nat zonder glijmiddel te gebruiken. Wat wel heel erg jammer is dat ze geen nederlands of engels spreekt, alleen spaans.
Herhalingsgevaar: NUL-komma-NUL
Aangekomen bij de flat moest ik een kwartiertje wachten, zitten ook meerdere spaanstalige dames.
Veel in haar advertentie klopt al niet. Slank postuur is normaal postuur. Tongzoenen doet ze niet. Foto´s zijn nogal verouderd. Wat ooit strak was is niet meer zo strak.
Ik had voor een uurtje betaald, maar met pijn en moeite kon ik het rekken tot 3 kwartier, hoewel meneertje na 10 minuten al op spatten stond, omdat ze heel direkt en gelijk naar een hoogtepunt wil toewerken. Om het te rekken heb ik haar maar een tijdje verwend en dat liet ze gewilllig toe. Ze leek 2 keer klaar te zijn gekomen of ze kan heel goed faken. Ook vrij snel werd ze nat zonder glijmiddel te gebruiken. Wat wel heel erg jammer is dat ze geen nederlands of engels spreekt, alleen spaans.
Herhalingsgevaar: NUL-komma-NUL
Laatst bewerkt: