Keep Dreaming
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Al een paar weekjes niet meer in het SKW geweest dus op de zwoele vrijdagavond in september maar een gegaan .
Ik had ook echt mijn wandelschoenen aan , want over de normale schoenen had ik een blik verf laten vallen.
Misschien brengt het geluk , en ja , er was een busje vol nieuwe meiden gekomen. Dan is het geluk , gokje en wandelaars ervaring om er de goeie uit te pakken.
Met Sofia had ik geluk , wat een leuke meid , lekker figuur ook alles naturel op de juiste plek. Ook n sociale meid. In de lift kroop ze nog even lekker tegen me aan .
Ze is er nu 3 dagen , en hangt van de verdiensten af hoe lang ze gaat blijven.
Op de mooie kamer boven daar , waar ik al diverse keren kwam met allerlei meiden , was gewoon goed. Sofia is wel meer van het neuken dan het pijpen.
Wel met aftrekken gekomen , was al 2e date.
Ze is daar met vriendinnen, met Clara , Verversrui 5/1 (ook een nieuwe ) doet ze graag een trio .
Hier ga ik zeker terug.
Ik had ook echt mijn wandelschoenen aan , want over de normale schoenen had ik een blik verf laten vallen.
Misschien brengt het geluk , en ja , er was een busje vol nieuwe meiden gekomen. Dan is het geluk , gokje en wandelaars ervaring om er de goeie uit te pakken.
Met Sofia had ik geluk , wat een leuke meid , lekker figuur ook alles naturel op de juiste plek. Ook n sociale meid. In de lift kroop ze nog even lekker tegen me aan .
Ze is er nu 3 dagen , en hangt van de verdiensten af hoe lang ze gaat blijven.
Op de mooie kamer boven daar , waar ik al diverse keren kwam met allerlei meiden , was gewoon goed. Sofia is wel meer van het neuken dan het pijpen.
Wel met aftrekken gekomen , was al 2e date.
Ze is daar met vriendinnen, met Clara , Verversrui 5/1 (ook een nieuwe ) doet ze graag een trio .
Hier ga ik zeker terug.
Laatst bewerkt: