- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-tongzoenen-en-pijpen-zonder-condoom-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Sofia wisselt nogal eens van locatie de laatste tijd, is heel lang honkvast Zutendaal geweest maar de laatste weken wel vaker op reis geweest door België.
Lange vrouw (op haar highheels tenminste....) met een mooi figuur, niet te slank en net te dik. Mooie ogen, tieten dik oké. Zoent lekker en lang.
Wel een beetje stil, niet in voor een leuk gesprekje maar daar kom ik niet voor. Na de sex is ze wat gesprekkelijker, net of ze dat iets meer op d'r gemak is met het zo/zo Engels van haar. Het is prima te begrijpen maar het kost haar veel moeite zich correct uit te drukken.
Een date start met lekker knuffelen, zoenen, en na een tijdje start ze met pijpen. Ze gaat zó liggen dat je erbij kunt om haar terug te pijpen maar dat hoeft niet. Zodra ze geil genoeg is (vrij vlot) legt ze mij op mijn buik, neemt condoom en glijmiddel en begint mij lekker te neuken.
Ondertussen wordt er al eens van positie gewisseld, mijn favoriete positie (ik cowgirl/boy bovenop) is helaas niet haar favoriete standje. Ze doet het wel maar niet met veel plezier.
Een keer zat ze cowgirl op mij terwijl ik haar neukte en ze vroeg "you want my sperm". Dat wilde ik wel eens proberen en ze kwam prompt in mijn mond klaar. Leuk om eens meegemaakt te hebben.
Na de date is en blijft ze heel lief en heeft moeite met afscheid nemen.
Lange vrouw (op haar highheels tenminste....) met een mooi figuur, niet te slank en net te dik. Mooie ogen, tieten dik oké. Zoent lekker en lang.
Wel een beetje stil, niet in voor een leuk gesprekje maar daar kom ik niet voor. Na de sex is ze wat gesprekkelijker, net of ze dat iets meer op d'r gemak is met het zo/zo Engels van haar. Het is prima te begrijpen maar het kost haar veel moeite zich correct uit te drukken.
Een date start met lekker knuffelen, zoenen, en na een tijdje start ze met pijpen. Ze gaat zó liggen dat je erbij kunt om haar terug te pijpen maar dat hoeft niet. Zodra ze geil genoeg is (vrij vlot) legt ze mij op mijn buik, neemt condoom en glijmiddel en begint mij lekker te neuken.
Ondertussen wordt er al eens van positie gewisseld, mijn favoriete positie (ik cowgirl/boy bovenop) is helaas niet haar favoriete standje. Ze doet het wel maar niet met veel plezier.
Een keer zat ze cowgirl op mij terwijl ik haar neukte en ze vroeg "you want my sperm". Dat wilde ik wel eens proberen en ze kwam prompt in mijn mond klaar. Leuk om eens meegemaakt te hebben.
Na de date is en blijft ze heel lief en heeft moeite met afscheid nemen.