- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4099661-ania
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Getriggerd door die zeer mooi uitziende meloenen via Kinky kon ik het niet laten om met deze dame af te spreken.
Ontvangt in Rotterdam-Zuid in de buurt van Slinge, gratis parkeren, flatwoning..
En inderdaad, haar borsten waren 100% en zagen er absoluut geweldig uit. Cup F!
Rest van lichaam dame was echter niet bijzonder. Kont niet bijster mooi gevormd.
En helaas zoals zo vaak, viel het uiteindelijk toch allemaal weer erg tegen.
Kamertje in gedirigeerd en na inleidende massage wat strelerijen, bj (met condoom, zonder kon ook maar dan 20 euro extra) en standje boven op. Dame is half Italiaans/half Spaans en helaas zeer weinig passie, afstandelijk en alles enigszins gehaast en op de automatische piloot om je vervolgens toch zo snel mogelijk te laten spuiten. Gelet op de desinteresse bij de dame lukte me het dan ook maar moeite. Totaal geen gfe. Zoenen deed ze ook niet aan (hoeft voor mij ook niet, echter zoentje hier of daar kan lekker zijn).
Hoewel betaald voor een uur (150 euro) stond ik binnen zo'n 35 minuten weer buiten. Tja slapzak die ik ben, had natuurlijk 50 euro terug moeten claimen, had ik maar wat meer Noord Afrikaans temperament in me, dan had ik dat wel gedaan.
Kortom conclusie: herhalingsgevaar? NEEN. Weg gegooid geld.
Wil je echter een keer hele mooie dikke bollen zien en puur natuur of een vluggertje maken: wellicht voor een keertje de moeite waard.
Ontvangt in Rotterdam-Zuid in de buurt van Slinge, gratis parkeren, flatwoning..
En inderdaad, haar borsten waren 100% en zagen er absoluut geweldig uit. Cup F!
Rest van lichaam dame was echter niet bijzonder. Kont niet bijster mooi gevormd.
En helaas zoals zo vaak, viel het uiteindelijk toch allemaal weer erg tegen.
Kamertje in gedirigeerd en na inleidende massage wat strelerijen, bj (met condoom, zonder kon ook maar dan 20 euro extra) en standje boven op. Dame is half Italiaans/half Spaans en helaas zeer weinig passie, afstandelijk en alles enigszins gehaast en op de automatische piloot om je vervolgens toch zo snel mogelijk te laten spuiten. Gelet op de desinteresse bij de dame lukte me het dan ook maar moeite. Totaal geen gfe. Zoenen deed ze ook niet aan (hoeft voor mij ook niet, echter zoentje hier of daar kan lekker zijn).
Hoewel betaald voor een uur (150 euro) stond ik binnen zo'n 35 minuten weer buiten. Tja slapzak die ik ben, had natuurlijk 50 euro terug moeten claimen, had ik maar wat meer Noord Afrikaans temperament in me, dan had ik dat wel gedaan.
Kortom conclusie: herhalingsgevaar? NEEN. Weg gegooid geld.
Wil je echter een keer hele mooie dikke bollen zien en puur natuur of een vluggertje maken: wellicht voor een keertje de moeite waard.