Recensie Sofia, Den Haag, Doubletstraat 11/25 k3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keesje41

Wandelaar
Forumpionier
86
17/07/21
74
6
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij Sofia geweest
Nette dame alleen werkt je af als een robot
Ik ging voor een massage en blowjob
Massage staat op haar naambordje maar dat stelt niks voor niet erotisch maar ook niet dat je zegt het lost spierpijn op
Tijdens de bj continu een telefoon die afgaat
En na een paar minuten al vragen of het einde eraan komt nou daar wordt ie niet harder van
Uiteindelijk zelf nog maar een slinger aan gegeven
Dit was het slechtste bezoek van de afgelopen jaren

Bij Sofia geweest
Nette dame alleen werkt je af als een robot
Ik ging voor een massage en blowjob
Massage staat op haar naambordje maar dat stelt niks voor niet erotisch maar ook niet dat je zegt het lost spierpijn op
Tijdens de bj continu een telefoon die afgaat
En na een paar minuten al vragen of het einde eraan komt nou daar wordt ie niet harder van
Uiteindelijk zelf nog maar een slinger aan gegeven
Dit was het slechtste bezoek van de afgelopen jaren
Wellicht nog even er een recensie van maken.
Ik heb de dame ook een tijdje geleden gezien in de kamer van Nancy. Meestal kan je wel een goede service verwachten van een wat oudere niet zo knappe latina. Dat compenseren ze vaak door inzet.
Dat valt me zwaar van haar tegen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik wilde naar Julia , maar zij is op vakantie bedacht ik me. Er hing nu een wit bordje met 'Sofia massage' en dit lezende, opende de dame meteen haar deurtje en zodoende gelijk maar een uitgebreid praatje gemaakt.

Ze komt uit Venezuela, telt 42 jaren , heeft een redelijk donkere lichaamskleur , twee lieftallige cuppie-B borsten gehuld in een zwarte BH en haar onderlichaam verstopt in een zwarte slip.

Op mijn vraag wat een half uur kost , antwoordde ze : 60 euro.
Een schappelijk prijsje en mijn wensen kenbaar gemaakt. Een 'meermaalse' Bef zou ze zeker op prijs stellen en de Pijp wordt cd-loos uitgevoerd voor die prijs.

Bij de voorwas werd mijn snikkel door haar uitgebreid gewassen , geïnspecteerd en goedgekeurd. Dame had zich reeds gewassen vertelde ze, maar op mijn verzoek waste ze nogmaals haar beide gaatjes. Dit vraag ik uit principe aan iedere bezitster van 2 gaatjes die ik tongend ga beroeren.

Na de 2 beffend opgewekte 'kommertjes' van de dame moest ik bij de daarop volgende Pijperij flink aan de handrem trekken , want haar manier viel helemaal niet in de categorie "rustaaaaaaggghhhh.
Na met haar 'mijn' handboek van een goede mondelinge verwennerij door genomen te hebben werd het voor mij daarna wel acceptabel , maar nog niet groots.

Hetzelfde gold voor de Neuk : ze nestelde zich bovenop me en ze leek verdorie wel een rodeorijdster .... ze had er flink de gang in en dat vond ik dus helemaal niks en vandaar haar op het ruggetje gelegd en zelf het bekende Beugeldijksiaanse tempo bepaald.

Een vinger in het vagijntje of poepertje was niet toegestaan : daarentegen doet ze dan weer wel aan anale sex. Voor een half uur vraagt ze dan totaal 100 euro : maar voor 80 of 90 krijg je volgens mij ook wel een deal. Binnenkort maar een keertje passen ...

Voor mezelf noem ik kamer 25 k9 nu het "poepertjes-kamer" , want bij vaste bewoonster Julia mag 'hij' ook in het bruine luik 😉

Trouwens plassex (door haar) is ook mogelijk , weet niet of dat extra kost , maar dat verwacht ik wel.
Spreek de prijs en de mogelijkheden van te voren duidelijk af en het komt goed is mijn ervaring. Als je tijdens de date de dame naar jouw wensen "bij"stuurt dan heb je voor weinig pegels heus wel een redelijke date.

Ze is van plan tot , of t/m december in de Doub te blijven.
Ze werkt 6 dagen in de week van 12 uur 's middags tot sluitingstijd.

Elke woensdag geeft ze haar kutje rust.

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan