Recensie Sofia, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Berrieatten

Newbie
20
25/10/22
36
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1867941-sof%C3%ADa#photos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn derde trans/femboy ervaring was een daverend success. Na een klus in west-friesland op de terugweg langs Amsterdam toch de stoute schoenen aan gedaan en een appje gestuurd naar dit absolute sekspopje die al even in mijn contacten rondzweeft. Ze reageerde (eind van de middag uurtje of 1500 op een dinsdag) na ongeveer iets minder dan een uur. Na wat heen en weer geapp en onderhandeling waar ik eerst wat korting wist te bedingen en daarna extra kosten opliep voor tongzoenen en een in geolied lichaam zoals op de kinky fotos te vragen (á 50 piek) was de afspraak gemaakt. Ik kwam om een uur of 6 aan in een oke woonwijk in Zuidoost, ik haak eigenlijk meestal af bij dit soort locaties omdat ik het idee heb dat mensen daar in de buurt echt wel weten waar je bent geweest als je met daglicht naar zo'n appartement gaat maar de geilheid won het toch dus geboekt en die kant op gereden

Aangebeld werd ik binnen gebuzzed en stond de deur op een kier. Ik stap binnen in een vrij oke appartement en wordt verwelkomd met een geile tongzoen (zoals afgesproken). We hebben het kort over de prijs gehad en je kon zien dat ze best enthousiast was, Ze spreekt overigens zoals wel vaker met latina's engels maar niet perse geweldig. ik kom persoonlijk niet voor een goed gesprek dus dit vond ik geen probleem. Ik kon me nog kort opfrissen waarna ze mij zoals beloofd helemaal ingeoolied in lingerie tegemoet kwam en naar het bed leide, daar hebben we heerlijk lopen tongzoenen terwijl ik haar (best wel grote) apparaat voelde groeien. Dit deed ze met best wat enthousiasme, waarna ze me prima heeft gepijpt.
Rimmen doet ze maar volgens mij wil ze hier extra voor als je daar voor komt.

Ze wilde ondertussen best wel graag dat ik haar apparaat ten hande naam wat ik maar wat graag deed om ook wat druk van de ketel te halen. haar pijpen vond ze naar mijn inzien niet geweldig maar toen ik aangaf dat ik haar wilde neuken sprong ze haast overeind om op mij te komen zitten, dit was ongeloofelijk geil en maakte dat ik het niet lang volhield. Dit betekende gelukkig niet dat ik weg moest of er frustratie ontstond, ik mocht het nog een keer proberen (er was ook nog best veel van het uur over 🤡. Haar vervolgens doggy lopen neuken tot ik een tweede keer klaar kwam met een ietwat zielige lading op haargezicht.

Hierna nog kort lopen lullen en met een lege zak en tevreden gevoel naar huis gereden, ik ben er bang voor dat dit niet mijn laatste bezoek was. Overigens zegt ze dat ze tikkie accepteert, maakt iemand daar ooit gebruik van? Lijkt mij een hele goede manier om daarna gechanteerd te worden door pooiers of ander louche betrokken volk.

Terug
Bovenaan Onderaan