- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paola-sexi-novedad.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Sofi ontvangt niet echt in Geraardsbergen, maar enkele kilometers verder richting Henegouwen. Maar vermits ze adverteert met Geraardsbergen als ontvangstlocatie, zet ik dit bericht in de rubriek Oost- en West-Vlaanderen. Ik was aangetrokken door de prachtige foto's in de advertentie van Sofi, maar dat viel helaas nogal tegen toen ik haar ontmoette.
Dame is vriendelijk en doet haar best, maar dat ze letterlijk maar een paar woorden Engels spreekt ('oui cherie' is haar blijkbaar ook aangeleerd) helpt niet echt. Nochtans, het begin was veelbelovend: ik was nog maar net uitgekleed en ze kwam al op mij kwam zitten, ik dacht vertrokken te zijn voor een lekkere date. Helaas schakelde ze nadien over naar automaat en ging het na een mini- blowjob meteen over naar intiem. Na 20 minuten zat ik alweer in mijn auto. Schaderapport: 100€ voor een halfuur. Denk dat ik voorlopig niet meer langs ga in die regio, heb tot nu nog maar weinig om niet te zeggen géén positieve ervaringen in de regio Geraardsbergen-Lessen-Brakel.
Mocht iemand toch een goed adresje voor die streek kunnen bezorgen is mijn eeuwige dank uw deel!
Dame is vriendelijk en doet haar best, maar dat ze letterlijk maar een paar woorden Engels spreekt ('oui cherie' is haar blijkbaar ook aangeleerd) helpt niet echt. Nochtans, het begin was veelbelovend: ik was nog maar net uitgekleed en ze kwam al op mij kwam zitten, ik dacht vertrokken te zijn voor een lekkere date. Helaas schakelde ze nadien over naar automaat en ging het na een mini- blowjob meteen over naar intiem. Na 20 minuten zat ik alweer in mijn auto. Schaderapport: 100€ voor een halfuur. Denk dat ik voorlopig niet meer langs ga in die regio, heb tot nu nog maar weinig om niet te zeggen géén positieve ervaringen in de regio Geraardsbergen-Lessen-Brakel.
Mocht iemand toch een goed adresje voor die streek kunnen bezorgen is mijn eeuwige dank uw deel!