Bigastassen
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-ben-leuk-en-heet-schrijf-me-via-whatsapp_8413309
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Communicatie was snel en duidelijk. Eenmaal aangekomen vraagt ze een foto van de straat ter verificatie en geeft je daarna het huisnummer.
Werd ontvangen in de woonkamer van een appartement met een kus en knuffel, en er was nog een andere vrouw alleen die bleef in de slaapkamer. Het was stervens heet binnen. Ze vroeg of ik pijpen met of zonder wilde, zonder kostte €30 extra. Ze praat overigens niet heel duidelijk Engels.
Afwisselend pijpen, neuken verschillende standjes en beffen is heerlijk. Je kunt haar hard nemen en lang doorgaan, wel heel gevoelige tepels.
Dus de sex was niks mis mee, behalve het pijpen, dat kon wel wat dieper. Ik kreeg van haar wel het idee dat ze me snel de deur weer uit wilde hebben.. Had voor een uur betaald was het niet waard.
Werd ontvangen in de woonkamer van een appartement met een kus en knuffel, en er was nog een andere vrouw alleen die bleef in de slaapkamer. Het was stervens heet binnen. Ze vroeg of ik pijpen met of zonder wilde, zonder kostte €30 extra. Ze praat overigens niet heel duidelijk Engels.
Afwisselend pijpen, neuken verschillende standjes en beffen is heerlijk. Je kunt haar hard nemen en lang doorgaan, wel heel gevoelige tepels.
Dus de sex was niks mis mee, behalve het pijpen, dat kon wel wat dieper. Ik kreeg van haar wel het idee dat ze me snel de deur weer uit wilde hebben.. Had voor een uur betaald was het niet waard.