Ik ben vorig jaar bij zowel Soda als Nadia geweest. Zijn 2 totaal verschillende adressen.
Dit gaat over Soda.
Tot op heden 1x bij haar geweest. Ik bezocht haar in de middag en was best onder de indruk van haar verschijning, of gewoon super geil, dat ik spontaan een afspraak voor 2 uurtjes maakte. Over de massage kunnen we kort zijn, die was vrij standaard en hoofdzakelijk bedoeld om de tijd vol te maken. Mijn rechter been is geloof ik wel 10 minuten gemasseerd. Eindelijk omdraaien en kwam uiteraard het onderwerp intiem ter sprake. Na bijbetaling begon het echte werk. Al vrij snel begon ze mij heerlijk te pijpen. Daarna belanden we in de missionaris houding en vroeg ik haar wat ze zelf lekker zou vinden. Ze gaf aan gebeft te willen worden. Dit hield ik 10 a 15 minuten vol en merkte ik dat ik al gauw klaar zou komen. Mijn pik richting haar kletsnatte poes gestuurd en nog buiten haar kutje vlogen de eerste zaden al in het rond. Gelukkig de rest wel in haar achter kunnen laten. Zeer correct stelde ze voor om mij opnieuw te masseren maar ondertussen was mijn mobiel een paar keer gegaan. Het was de zaak, men had mij nodig. Van het tweede uur kwam dus niets meer terecht, hoewel ik daarvoor wel betaald had. Een les voor de volgende keer want dan laat ik mijn mobiel in de auto liggen.