Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Het mysterie is opgelost. Ze was 3 jaar Mara in Samya, Magnum, Acapulco Gold en Penelope. Omdat er al een Mara is in Sixsens moet ze hier de naam Dora gebruiken. Maar ze is zo gewend aan de naam Mara, dat ze zich vergistte.

En ik heb de taalpolitie op haar afgestuurd: nationaliteit kan gewoon naar Roemeens. :). Dus de line-up van Bachatero klopte helemaal!

Zaterdag 30 november heb ik weer een erg leuk bezoek aan Sixsens gebracht! Door de regels hier wordt mijn verslag geplakt aan het korte berichtje over Dora/Mara. De Line-up van vrijdag zag er al veelbelovend uit. Aardig wat stunners en service kanonnen. Dit bleek ook in het echt zo te zijn. Bovendien hadden de dames zich in aanloop naar de feestdagen ook bijzonder mooi gekleed. Ik noem even Cateleya in een prachtige blauwe body, Corina in een mooi rood setje, Elena in een kerstpakje, Mimi in een minuscule roze met fluorgele bikini en Andra in een bijzonder geil jurkje.

Nancy en Natasha maakten een "grand entree" in de bar met de nieuwe lift! Die gaat maar 1 verdieping naar kamer 21 en er zijn nog 2 liften gepland.

De eerste kamer had ik afgesproken met Sissy en Melis (B) kwam mij vertellen dat die kamer een trio moest worden. Ik heb me nog heftig verzet, maar dat was kansloos. Sissy is de nieuwe tongzoenkampioene in Sixsens en Melis wilde daar niet voor onder doen. Was een super kamer! Van beide dames staan er al recensies van mij.

Na heerlijk genieten van de wellness was het tijd voor de kamer die ik vorige week al had afgesproken: Stefanie en Vanessa. Ze worden regelmatig door elkaar gehaald en sommige mannen noemen hen zusjes. Ik kan dit trio zeker aanraden! We hadden veel lol en zeer goede sex. Reviews van beide dames heb ik al gemaakt. 1+1=3 in dit geval.

's Avonds in de bar werd de 27e verjaardag van Melanie (B) gevierd. Dat leidde tot een grote groep dansende Bulgaarse dames tussen de bar en de TV waarbij vooral Margarita uitblonk met haar sexy moves. De groep Roemeense dames links achterin de bar besloten dan ook maar te gaan dansen bij de DJ tafel, waarbij Angelina ook nog even topless ging. Een lust voor het oog en daarna kwam er een Roemeens/Bulgaarse polonaise op gang (2x2 stappen zijwaarts, hupje naar achteren, 3 hupjes naar voren) die kennelijk in beide landen bekend is. Top sfeer en voor mij een mooie afsluiting van de dag!

In december verlaagt Sixsens de entree met €10, dus bij happy hour €50 en na 12 uur €60. Ook is er een speciaal entree voor maar 2 uur van €30.

Terug
Bovenaan Onderaan