Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren heb ik weer een leuke dag gehad in Sixsens. 's Ochtends werd de Karaoke al opgezet en even later waren er diverse Roemeense nachtegaaltjes zingende kraaien aan het imiteren. Later op de avond konden ze er ook prijsjes mee winnen. Ik heb bijgepraat met veel bekenden en het was zo erg gezellig. De buitensauna vordert en het is nu te zien dat er links een koud dompelbad komt, in het midden een sauna en rechts een jacuzzi. Sixsens investeert om de club met de beste wellness te blijven. Het was lekker warm deze tweede dag van de lente. Helaas niet zo warm en zonnig als vrijdag, maar ik heb toch een paar keer lekker op een ligbed in de zon gelegen. En uiteraard ook weer even lekker mijn luchtwegen verwend in het stoombad en mijn lijf laten "masseren" in de jacuzzi. Ik hoor erg goede verhalen over de Thaise massagedame, dus de volgende keer ga ik maar eens voor een echte massage.

Uiteraard was er ook weer keuzestress voor wat betreft de dames. Ik was al een tijd niet met de zeer populaire Nataly geweest, Stefanie was helaas weer vol geboekt, de laatste kamer met Sabina was erg goed, Lia en Lulu zagen er weer goed uit, maar deze dames werden het dus allemaal niet  :). Anaïs en Denisa verbraken een mogelijke verloving vooraf door aan te geven dat ze niet aan tongzoenen doen en Lydia gaf aan dat zeer beperkt te doen. Later bevestigde een bekende de helaas de matige service van Anais en Lydia. Maya gaf aan dat ze geen Duits en geen Engels spreekt. Toen ik in gebarentaal vroeg of ze wilde tongzoenen, bleek dat ze toch Engels spreekt "Extra".

Ik heb uiteindelijk 3 zeer goede kamers gemaakt met Sissy, Lilly en Elena waar ik al veel te lang niet meer mee was geweest. Zie hun recensies, waarbij Lilly definitief in mijn lijstje met favoriete dames is gekomen.

's Avonds waren de Bulgaarse dames met een stel mannen feest aan het vieren in de hoek links vooraan in de bar. Later werd dat feestje verplaatst naar de dansvloer om de verjaardag van Sissy te vieren. De DJ wisselde af met de Karaoke, Andra en Dora voegde zich bij de dansende Bulgaarse dames, er werd weer flink getwerkd; kortom weer een superfeestje. De kleinste man in Sixsens gaat normaal vroeg naar huis, maar was nu gebleven. Hij was compleet overdonderd en stamelde "heb ik dit nu elke keer gemist"? Toen ik om 10 uur naar huis ging, kwamen er nog steeds grote groepen mannen binnen.

Carla blond blijft nog wel een tijdje thuis. Ik denk niet dat ze voor Pasen terugkomt.

Terug
Bovenaan Onderaan