Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Herkenbaar verhaal T85! Persoonlijk ben ik sinds begin december met 8 dames in SS de kamer op geweest en heb steeds €60v30 (1 keer) en €110v60 (7 keer) betaald voor een goede service wat je voor die prijs kan verwachten (TZ, PZC, beffen, NMC). Dit is ook de enige NL club waar die tarieven de norm zijn. In een naburige club meer noordwaarts is dit niet het geval en zou ik prijzen van €70v30  en €140v60 betaald en niet noodzakelijk met TZ, PZC,... Dat zou me dus €220 meer hebben gekost! Bovendien een veel grotere LU in SS en het meest uitgebreide buffet van alle NL en NRW clubs. Wellness is bovendien veel beter met een stoombad, jacuzzi en 2 ruime sauna's waar je in YY alleen een kleine sauna binnenshuis hebt of door de kou naar buiten moet en waar nog helemaal geen stoombad of jacuzzi is. Voor de entree die bij SS op woensdag-zaterdag ook nog eens €10 lager ligt dan bij YY, krijg je in SS waar voor je geld: mooie nette ruime kamers, veel vriendelijk en ervaren personeel aan receptie en bar, moderne lockerruimte, prachtige bar en veranda. Bovendien een veel langere openingstijd, meer gezelligheid en dansende dames en muziek die in de bar ruimte niet oorverdovend hard is, zodat je nog een gesprek kunt voeren. Teveel om op te noemen, waar vind je dat in deze regio... Dat maakt de keuze voorlopig eenvoudig.

Terug
Bovenaan Onderaan