Op zich super club en wat concurrentie is goed.
Ik was er onlangs ook op een van die rustigere dagen en hetzelfde verhaal als hierboven. Dames die echt zeer pushen, terwijl ik graag de tijd neem om rond te kijken en te genieten. Sommige dames probeerden het meermaals dat het zelfs storend werkte. Ik stapte gewoon voort op den duur. Begrijpelijk misschien door de druk die zij zullen ervaren, maar het bezoek wordt er niet aangenamer op.
Dat was niet het ergste. Ik heb geen probleem om 70 te betalen, maar er zijn gwn dames die je vanalles beloven in de kino, maar dan mag dit niet, dat is bijbetalen en dat maakt de club minder interessant.
Ik schrijf nog wel eens recensie hierover. Twee kamers gemaakt, een goede met Alexandra die helemaal mijn type is met goede service. Een natuurlijke dame. De andere kamer soort van bedrog toch.
Voor alle duidelijkheid: de club is nog steeds geweldig, eten, wellness en bar, personeel. Alles top.
De toppers voor mij zijn Lucy (Nig), Dana, Lulu, Alexandra. Als je eens een nieuwe dame probeert, zijn er toch wat ontgoochelingen bij ook. Hoort erbij zeker.