Wat is de beste site om dames in Italië te vinden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier de site waar je kan kijken, ze komen meestal bij je langs maar bij een aantal kan je ook bij hun thuis langs komen.Wat is de beste site om dames in Italië te vinden?
Volgens mij vooral in de zomer. De SR11, weg van Verona naar Pesschierra. Niet meer zo veel als vroeger overigens. Veelal Oost-Europees.Zover mij bekend is, wordt er rond Gardameer nog steeds getippeld. Hoorde het tot voor kort van de dames in Milaan die ik af en toe spreek.
Zover mij bekend is, wordt er rond Gardameer nog steeds getippeld. Hoorde het tot voor kort van de dames in Milaan die ik af en toe spreek.
Volgens mij vooral in de zomer. De SR11, weg van Verona naar Pesschierra. Niet meer zo veel als vroeger overigens. Veelal Oost-Europees.
Ik heb er eentje gezien in een zijstraat van de sr11.Op drie verschillende dagen, met verschillend weer en op verschillende tijden heb ik deze weg gereden afgelopen week. Er was nul te beleven. Ik heb zijstraatjes en parkeerplaatsen gecheckt maar echt geen dames te bekennen meer.