Recensie Sissy (Bulgaarse) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
819
04/07/21
1.484
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik een topkamer gemaakt met de schuchtere slanke Sissy. Ik was een andere dame aan het masseren en eigenlijk was ik aan het wachten op de Bulgaarse Melis, toen ik haar zag zitten, alleen op een bankje. Ze heeft een jong slank lijf met een A-cup en een aantrekkelijk gezicht. Heel naturel, geen botox, tattoos of siliconen. Ze vertelde pas 2 weken in het vak te zitten. Ze is wat verlegen en probeert alles heel netjes te doen. Ze vertelde me dat de prijs €60 voor een half uur was en €110 voor een uur en dat dat inclusief tongzoenen, PZC en NMC was. Ik moest natuurlijk glimlachen, maar kennelijk had ze een instructie om dat vooraf duidelijk te vertellen. Haar Engels is niet slecht, maar vrij beperkt en ik vroeg me af of ze alles goed begrepen had. Gelukkig wilde Stacy even helpen met vertalen. En zo besloten we naar de kamer te gaan. En net toen kwam Melis de bar binnen! Ik vroeg aan Sissy of ze een trio wilde en toen werd ze weer heel verlegen. Ze had nog nooit een trio gedaan en ze wist niet of ze dat wel wilde. Melis sprak even in het Bulgaars met haar en toen was het goed, weliswaar nog steeds met een beetje onzekere blik.
Op de kamer begon ze direct erg goed te tongzoenen. Melis kon haar wat instrueren wat ik lekker vond en toen bleek ze ook prima te kunnen pijpen. Het werd steeds gezelliger en mijn Barokkar bleek geen enkel probleem voor haar te zijn. Op een gegeven moment begon ze echt te genieten en werd ze helemaal wild. Wow, zelden zo'n kamer gehad. Een beetje Litouwse Melanie, en dan nog fanatieker tongen. Aan het einde van het uurtje zei Melis zelfs nog dat Sissy nog steeds niet helemaal geland was op aarde. Kortom ik heb er een favorietje bij en herhaling is met deze dame, die de tweede helft op de kamer helemaal niets meer had van haar aanvankelijke schuchterheid, een zekerheid!

Achteraf zei Sissy dat Melis en ik haar goed op haar gemak hadden gesteld en dat het trio haar goed bevallen was.
Waar haalt Sixsens toch steeds die goede knappe dames, met een service die in die andere NLse saunaclub iets noordelijker door bijna geen enkele dame wordt geleverd ondanks de hogere prijzen daar, toch vandaan?

Laatst bewerkt:
Hoe kan jij oordelen over de service in andere NLse saunaclub als je er nog niet geweest bent ? Hou daar toch eens mee op. Jij hebt altijd vooroordelen over andere clubs maar je komt er niet.

Terug
Bovenaan Onderaan