Recensie Sisi Massage Exclusiv Emmen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geertje69

Newbie
7
28/06/24
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
165,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze mooie Nederlandse! Dame, werkt sinds maart 2024 in Emmen bij Massage Exclusiv (voorheen Secret dreams). Ze werkte hiervoor bij Massage Exclusiv in Leeuwarden. Ze is in Nederland geboren, maar geen Nederlands uiterlijk. Haar zaadcel heeft afrikaans bloed en haar eicel Fillipijns. Oh my god wat een lichaam. Ik had voor een uur geboekt, inclusief intiem. Vooraf 165,00 betaald. Omdat ik haar nog niet kende eerst maar begonnen met het laten masseren van mijn rug, billen, benen. Lekker aan de klets geraakt, zo waren er ineens 55 minuten voorbij. Was niet zo heel erg, want ik heb haar goed kunnen bekijken. Man man man wat een borsten, wat een heupen en wat een volle billen... en dan geen buikje, ongelooflijk. Dus toen het besef er was, nog 5 minuten en ik net aan haar borsten, harde tepels aan het zuigen was (waardoor een spier stijf werd), gauw condoom erom. Maar dat was eigenlijks niet de goede volgorde, waardoor na beetje neuken, ik hem eruit haalde condoom eraf en ik zelf maar begon met trekken, kijkend naar dat prachtige lichaam. Gelukkig bewerkte ze mijn tepels ondertussen en na haar woorden "oooh spuit me helemaal onder lieverd".... kreeg ik "toestemming" om mijn goedje te laten gaan.
Samen nog ff gedoucht en ook besproken dit nog maar eens te doen in een andere volgorde....

Herhaling... ja!
 
Terug
Bovenaan Onderaan