Recensie Sindy, Deinze 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boskeun

Newbie
21
17/12/22
53
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-dominant-lady.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had zin om eens lekker uit mijn dak te gaan met een oudere dame. Het is een fetish van mij om seks te hebben met vrouwen van 60 jaar en ouder. Sindy is inderdaad de 64 jaar die ze adverteert. Ze is een vurige dame die weet wat ze doet. Ik vermoed dat ze al heel lang in het vak zit, hoewel het bijna onmogelijk was om met haar een gesprek te voeren. Ze spreekt alleen Spaans en slechts een paar woorden Engels.

Het appartement in Deinze is ook niet veel soeps, een nogal vervallen plek. Bij binnenkomst moest ik eerst afrekenen. Daarna ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen en mijn mond te spoelen. Ze probeerde uit te leggen dat ze dat zeer waardeerde. Zodra mijn mond gespoeld was, begon ze me meteen te kussen en met haar tong te likken.

Toen gingen we snel naar de kamer. Kleren uit. Ik had de keuze: eerst een massage of meteen seks. Ze stond daar met haar strakke lichaam, prachtige kontje en grote (neppe) borsten. Haar ogen leken me te willen verslinden.

Ik koos voor seks. Ik mocht haar lekker lang beffen. Tijdens het beffen klemde ze een paar keer haar benen om me heen en nam mijn hoofd in haar handen terwijl ze haar poesje in mijn gezicht wreef. Ze was bij mij echt een wild beest. Ik denk dat ze klaarkwam tijdens het beffen, al deed ze niets speciaals om dat aan te geven. Maar ze moest zich wel even herpakken na het beffen, en liet me in bedekte termen weten dat ze het erg waardeerde. Ze duwde me daarna dominant op mijn rug, deed een condoom om en ik dacht dat ze me ging neuken, maar dat was niet het geval. Ze begon me te pijpen. Ze merkte al snel dat dit niet in de smaak viel bij mijn paal. Ik verloor mijn erectie door dat condoom, dus haalde ze het eraf en ging verder zonder.

Ze pijpt heerlijk en terwijl ze bezig was, had ze blijkbaar nog zin om gebeft te worden. Ze kwam spontaan op mijn gezicht zitten. Wat een lekkere oude poes heeft die toch.

Daarna was het tijd voor het echte werk. Condo om en heerlijk cowgirl neuken. Ze reed me als een professionele cowgirl, fantastisch. Ik mocht haar een paar klappen op haar billen geven terwijl ze zelf af en toe dominant uit de hoek kwam. Ze bleef me berijden tot ik het niet meer kon houden.

Nadat we ons een beetje hadden schoongemaakt, probeerde ze een gesprekje aan te knopen. Helaas is mijn Spaans van hetzelfde niveau als haar Engels, dus dat ging niet al te best. Na wat geknuffeld te hebben, vroeg ze of ik ronde twee wilde of een massage. Ronde twee zat er deze keer niet meer in, dus koos ik voor de massage. Die massage stelde niet veel voor. Sindy hoef je niet te bezoeken voor een massage, maar als je valt op gilfs of rijpe dames, dan is ze het zeker waard om te bezoeken. Ze neukt heerlijk en heeft een heel leuk lichaam om mee te spelen.

Voor mij was ze zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan