Afgelopen week maar weer eens bij Simine langs geweest. Had haar tijdens de lock-down al een eerder bezocht.
Ontvangt al geruime tijd op Rotterdam zuid. Zegt vaak genoeg als een dame ergens lang verblijft maar weinig recensies heeft?Contact via WA. Kon redelijk snel terecht. Lange trap op naar boven waar ze in een mooi setje op me stond te wachten. Oef was al een stevige dame maar aardig wat Corona kilo's erbij. Staande verkenning al waar ze snel afdaalde om me langzaam stijf te pijpen. Toen ik aardig stijf was condoom erom en wat glij middel kroop ze bovenop. Normaal ben ik ook van het beffen maar aangezien deze dame ook op het nzcforum voorkomt sla ik dit hier over.
Na cowgirl missio en hard doorhalen in doggy terwijl ik haar billen goed open trok klaar gekomen. Aan haar sterretje te zien is ze hoewel er niet mee geadverteerd ook wel in voor anaal.
Condoom eraf en schoonmaken met natte doekjes.
Even een sigaretje en voor ik er erg in had begon ze me alweer stijf te pijpen. Toen ik weer stijf was mezelf klaar getrokken over haar borsten terwijl ze zichzelf vingerde.
Blijft een goed adresje voor een goedkope wip.
Jammer dat de dame aardig aan de maat is.