- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4346174-isadora
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik was in een geile bui en besloot vorige week langs te gaan bij deze rondborstige latina. Zij ontvangt in een rommelig studio in het centrum en sprak alleen maar spaans. Toen ik stond uit te kleden bij het aanrecht stonk het enorm naar vuile vaat wat meteen een afknapper was. Vooruit maar ik ben voor grote tieten gekomen en dat heeft zij wel!
Zij was helaas heel passief en je mocht niet eens spelen met haar grote tieten "frio, frio" riep zij terwijl het 25 graden buiten was Heeft mij daarna lekker gepijpt zonder condoom, probeerde haar even te neuken in missionaris en doggy maar ik werd snel slap door haar passiviteit. Toen wist ik dat dit 3 keer niks wordt. Uiteindelijk besloot ik om haar mij verder te laten pijpen zonder condoom om zo snel mogelijk klaar te komen en weg te gaan van deze desastreuze date. Na een paar minuten pijpen en zachte facefucking heb ik een grote lepel zaad over haar tieten gespoten.
Kortom, waardeloos en zonde van je geld
Zij was helaas heel passief en je mocht niet eens spelen met haar grote tieten "frio, frio" riep zij terwijl het 25 graden buiten was Heeft mij daarna lekker gepijpt zonder condoom, probeerde haar even te neuken in missionaris en doggy maar ik werd snel slap door haar passiviteit. Toen wist ik dat dit 3 keer niks wordt. Uiteindelijk besloot ik om haar mij verder te laten pijpen zonder condoom om zo snel mogelijk klaar te komen en weg te gaan van deze desastreuze date. Na een paar minuten pijpen en zachte facefucking heb ik een grote lepel zaad over haar tieten gespoten.
Kortom, waardeloos en zonde van je geld