Op basis van haar foto's en een videocall heb ik het erop gewaagd. Haar boezem is toch wel een erg nieuwsgierig makende feature die ik wel eens mee wou maken. Nou dat was geen beste gok.
Foto's kloppen, al is er niets glamoureus aan haar in het echt. Douchen kon net, maar dan wel afdrogen met een natte gebruikte handdoek. Vooraf duidelijk gevraagd of zoenen, vingeren en GFE inclusief was en dit werd bevestigd. Alles was incl, alleen geen anal. Nou, niets van dat. Zoenen werd vermeden, vingeren deed ze zelf (!), er mocht geen handje van mij bij. De sex was erg saai en passief en ik vond haar ook niet fris (ondanks dat ik vroeg op de dag was). Een paar vlugge standjes, meer niet. Eerlijk is eerlijk, die tieten zijn weldegelijk adembenemend, maar wat eeuwig zonde dat er niet een beetje plezier en geiligheid beleefd kan worden.
Om de een of andere domme reden had ik voor een uur geboekt, maar na 30 minuten was het helemaal klaar. Ze wou perse dat ik over haar tieten kwam, dat is blijkbaar de truc. Na afloop zsm de deur uit gevlucht, ben ik er toch weer eens ingetrapt...