- 355
- 06/07/21
- 483
Siem Reap
hier kom je ze tegen in het uitgaansleven
er is een straat waar enkele barren zijn (ben de naam vergeten)maar hier zitten een 5 tal vrouwen per bar en deze zijn in de 30 of ouder
ik dacht dat deze in de buurt van het restaurant 5 sisters was
hotels zijn er voldoende maar niet allemaal guestfrendly
ik boek altijd voor 2 personen en als ze moeilijk doen dit vermeldende, blijven meestal moeilijk doen maar ik blijf ook doorgaan dat ik voor 2 personen geboekt heb
tot nu toe heb ik nog maar 1 maal moeten bijbetalen (als er security voor de deur staat kan je moeilijk zeggen neen en buitenwandelen)
meisje heb ik 30€ betaald per nacht ,zijn wel iets minder ervaren
verder is het redelijk veilig enkel de politie is daar niet u vriend en zien die u meer als een wandelende portemonnee (niets meegemaakt enkel enkele situaties gezien)
dit is tot zover de enige locatie in cambodia dat ik geweest ben
ik vermoed dat in Phnom Penh veel meer actie is
de corona situatie ben ik niet van op de hoogte momenteel
hier kom je ze tegen in het uitgaansleven
er is een straat waar enkele barren zijn (ben de naam vergeten)maar hier zitten een 5 tal vrouwen per bar en deze zijn in de 30 of ouder
ik dacht dat deze in de buurt van het restaurant 5 sisters was
hotels zijn er voldoende maar niet allemaal guestfrendly
ik boek altijd voor 2 personen en als ze moeilijk doen dit vermeldende, blijven meestal moeilijk doen maar ik blijf ook doorgaan dat ik voor 2 personen geboekt heb
tot nu toe heb ik nog maar 1 maal moeten bijbetalen (als er security voor de deur staat kan je moeilijk zeggen neen en buitenwandelen)
meisje heb ik 30€ betaald per nacht ,zijn wel iets minder ervaren
verder is het redelijk veilig enkel de politie is daar niet u vriend en zien die u meer als een wandelende portemonnee (niets meegemaakt enkel enkele situaties gezien)
dit is tot zover de enige locatie in cambodia dat ik geweest ben
ik vermoed dat in Phnom Penh veel meer actie is
de corona situatie ben ik niet van op de hoogte momenteel