Algemeen Shivaz, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrCosma

Wandelaar
68
14/02/22
51
Aangezien ik hier eerder nog geen topic heb zien voorbij komen.
Zijn er ervaringen dat de collega's kunnen delen ivm Shivaz? Want ik zou graag eens met een Fwb gaan. Die nog nooit zoiets gedaan heeft dus wil haar graag op een laagdrempelige manier ermee leren kennismaken.

@admin : indien niet in de juiste categorie, mijn excuses en verplaats het topic,

Grts

Hoi, ja shivaz kennen we goed. Het is een beetje huiskamer/ sauna idee. Maar niet zo serieus allemaal en wel gemoedelijk met veel sfeer. Er komen zeer ervaren en actieve koppels, maar ook zeer prille en onervaren koppels. Singles worden niet toegelaten. Behalve een stukje pizza op het einde, wordt er geen buffet voorzien. Enkel drankjes en pinda's.
De hoogte van get entreebedrag staat niet in verhouding met het gebodene, maar er is een markt voor, en dus altijd vol en je moet echt vooruit reserveren, anders heb je echt pech.
Hoedanook, probeer het eens en je weet alles.
Have fun!

Hoi, ja shivaz kennen we goed. Het is een beetje huiskamer/ sauna idee. Maar niet zo serieus allemaal en wel gemoedelijk met veel sfeer. Er komen zeer ervaren en actieve koppels, maar ook zeer prille en onervaren koppels. Singles worden niet toegelaten. Behalve een stukje pizza op het einde, wordt er geen buffet voorzien. Enkel drankjes en pinda's.
De hoogte van get entreebedrag staat niet in verhouding met het gebodene, maar er is een markt voor, en dus altijd vol en je moet echt vooruit reserveren, anders heb je echt pech.
Hoedanook, probeer het eens en je weet alles.
Have fun!
Klopt, ze vragen echt teveel voor wat je krijgt, géén aanrader !!

Terug
Bovenaan Onderaan