Rickdekoning
Meubelstuk
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8213767-sherry
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik Denk Wel het meisje van de fotos die ik.toegestuurd kreeg.
Zelfde gebouw waar Cara eerst zat.
Ziet er wel leuk uit, ik denk iets van 30 jaar
Vriendelijk maar niet super leuk en spontaan
Houd niet van zoenen en neemt geen initiatief daartoe. Maar toen ze na niet onverdienstelijk pijpen een condom pakte vroeg ik haar on te zoenen en daar nam ze netjes de tijd voor. Tijdens de sex ontweek ze het ook niet helaas zijn haar tong en mond te Klein dus het was niet echt goed.
Ze vroeg mij.om missio te neuken, en omdat Eva mij gisteren leeg heeft getrokken en ik haar best aantrekkelijk vind was ik zowel hard als in staat het aardig lang uit te houden
Ze onderging het zonder klagen. Maar ik ben niet iemand die ruig neukt.Daarna doggy...dat hield ik niet lang vol.
Daarna heeft ze het netjes vol gemaakt met een prima massage.
O en je krijgt wegwerp handdoeken. Die zijn groot genoeg voor een Aziaat. Bij het douchen naderhand kreeg ik geen nieuwe aangeboden dus ik was zo vrij de verpakking die er lag open te maken.
Al met al OK maar ik ga niet terug want zoenen is niet goed genoeg
Zelfde gebouw waar Cara eerst zat.
Ziet er wel leuk uit, ik denk iets van 30 jaar
Vriendelijk maar niet super leuk en spontaan
Houd niet van zoenen en neemt geen initiatief daartoe. Maar toen ze na niet onverdienstelijk pijpen een condom pakte vroeg ik haar on te zoenen en daar nam ze netjes de tijd voor. Tijdens de sex ontweek ze het ook niet helaas zijn haar tong en mond te Klein dus het was niet echt goed.
Ze vroeg mij.om missio te neuken, en omdat Eva mij gisteren leeg heeft getrokken en ik haar best aantrekkelijk vind was ik zowel hard als in staat het aardig lang uit te houden
Ze onderging het zonder klagen. Maar ik ben niet iemand die ruig neukt.Daarna doggy...dat hield ik niet lang vol.
Daarna heeft ze het netjes vol gemaakt met een prima massage.
O en je krijgt wegwerp handdoeken. Die zijn groot genoeg voor een Aziaat. Bij het douchen naderhand kreeg ik geen nieuwe aangeboden dus ik was zo vrij de verpakking die er lag open te maken.
Al met al OK maar ik ga niet terug want zoenen is niet goed genoeg