WHEM Sherry, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zou je een recensie kunnen plaatsen bij Prive ontvangst / Nederland / Noord-Holland?

Zou ik graag willen doen, maar ik heb geen date met haar gehad. Als je in je profiel rept over je " totally natural (as you can see in the photos). Angelic and delicate face (natural). Real and unedited photos", en het lef hebt om minimaal 250 te vragen voor je diensten, ga ik ervanuit dat je de dame van de fotos bent of in ieder geval hetzelfde niveau. Als dat niet het geval is, loop ik zonder genade weg tegenwoordig. Spijt na het neuken is een kutgevoel en ik wil dit gedrag niet aanmoedigen.
Zoals ik zeg, ze ziet er gewoon leuk uit, maar als ik een modelletje wil bezoeken voor de hoofdprijs, dan is ze een teleurstelling.

Hoe bedoel je? Dat leg ik volgens mij boven uit. "Als dat niet het geval is, loop ik zonder genade weg tegenwoordig".
Ik heb een afspraak gemaakt en ging naar locatie. Ik had vooraf een handvol van die foto's gegoogle'd en er kwam niks naar boven. Verzekerd door de dame/planner dat het de dame van de foto's was en op locatie bleek het een andere meid te zijn die dacht ermee weg te kunnen komen. Ik vertrok weer en deed daarna de google search op alle afbeeldingen. De dame van de foto's is https://www.instagram.com/l.gorgeous/ .

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan