Algemeen Shemales op gay pride...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.828
01/07/21
1.450
5
Site
@Karuba vroeg het hier al. Toch maar even een nieuw topic. Sorry gap, maar ik ben te lui om zelf een tekst te schrijven😜

In zijn algemeenheid ff vraagje. Binnenkort Gay Pride. Zou eerste keer worden maar als je ts dames wil ontmoeten naar welke event/straatfeest enz. moet je dan gaan? En welke dag? Meeste straatfeesten zijn overigens maar tot 00.00u, waar zijn de leuke afterparties? Of is een aparte topic beter?
Wat denken jullie van een telegram groepje?

Op en rond en in de Lellebel, Utrechtsestraat/om de hoek van Rembrandtplein zijn altijd vele tv/tg/ts 'dames' te vinden. Buiten meestal een podium, waar de 'dames' meestal playbacken en ook nog echte zangers en zangeressen optreden.

Ik zou op tgirl.nl op gaan
Zijn er vaste we tgirls die daar heen gaan.
Live ontmoetingen zijn het geilst en zeker op deze festiviteiten. Zowel op d'r pride als op de kermis goede herinneringen van spontane sex dates.

In het verleden (té lang geleden, ondertussen) ging ik wel eens stappen met Paloma, rond het Rembrandtplein. Naar leuke en gezellige bars (waar transen ook kwamen). Duurde bij mij een tijdje, tot het kwartje viel. Waren allemaal gaybars. Toen er bij 1 bar Bearforce 1 werd gedraaid en een jonge man met singlet aan ging staan dansen, viel het kwartje pas. Daar zie je ook regelmatig groepjes gewone (met érg mooie erbij) vrouwen binnen komen. Maar de 'vriendinnen' van Paloma bezochten (misschien nog steeds) Gaybars rond het Rembrandtplein. Door de stijgende prijzen gaan die 'vriendinnen' nu misschien liever bij iemand thuis of in een werkkamer gezellig bierelieren, trouwens. :rolleyes:

Ben toch wel benieuwd of er wat te scoren valt tijdens die feesten en bij welke bars/feesten je moet zijn. Ik bedoel, het is niet zo dat iedereen om klokslag 00.00u naar huis gaat.🙈

Ben toch wel benieuwd of er wat te scoren valt tijdens die feesten en bij welke bars/feesten je moet zijn. Ik bedoel, het is niet zo dat iedereen om klokslag 00.00u naar huis gaat.🙈
Ik ben (tig jaar terug) wel eens met Paloma naar haar huis gegaan. En daar geslapen. Verder niets, want had behoorlijk wat bier getankt. Paloma was de meest relaxte shemale, waarmee ik niet alleen sex op de Wallen had. Tegenwoordig geen contact mee en ga ook niet meer bij haar naar binnen. Soms gebeurt er iets en is alles ineens over. :rolleyes:

Weliswaar niet tijdens Pride en ook niet in Amsterdam. Ik kwam deze tegen op Fetlife;

Mix/travestie/transgender party, 25 augustus 2022 @ The Real Boss, Den Haag.

Er zijn op dit moment geen andere Clubs in de buurt, die deze parties kunnen organiseren.
The Real Boss bestaat al inmiddels bijna 40 jaar en heeft een volledige sexvergunning en is onlangs weer helemaal goedgekeurd op hygiëne door de GGD.
De 3e Mix/travestie/transgender party zal op donderdagavond 25 augustus 2022 gaan plaatsvinden. Van 20:00 tot 01:00 uur.
Entree € 5,00, 3 consumpties verplicht. Geen pin, alleen cash.
http://www.theboss.nu
Adres:
The Real Boss
Rijswijkseweg 536
2516 HT Den Haag
(Voortaan iedere laatste donderdagavond van de maand)

Mijn ervaringen met het vinden van transsexuals buiten de dvp scene om (Dus kinky en andere):
  • Grindr (regelmatig)
  • TGirl.nl (vroeger beter, afgelopen jaar 2 keer afgesproken via dit platform en viel tegen)
  • Gaypride (2x geweest, beide keren geneukt xD)
  • Tomorrowland 2018 (was toeval, ik was wappie, kwam in gesprek met groepje meiden + 1 trans, waar de trans uiteraad mijn aandacht kreeg, was meer een drag dan trans maar geen verkeerde, eindstand, we zijn na het feest doorgegaan in een kamertje nabij tomorrowland, halve nacht gesexed)

Ook niet tijdens Pride, maar wel onder de rook van Amsterdam;

CLINIC & T-girl Party

The fetish party for all your kinky desires

For you to enjoy

Bar & Buffet; Dance Area; Playrooms; Lounge Area; Smoke Areas; Free Toilettes; Free Lockers; Free Parking

DJ's;u Luliana (Italy); Wendee (Netherlands); Meela (Germany); Emiel Roché (Netherlands)

Your hostess & Mistress for the night: Alex Ceciliato Roma Trans Club London Party

Venue: Club Showboat
328 Lagedijk
Oud Zaandijk, Zaandijk, North Holland, Netherlands

Dresscode; PVC, Leather, Rubber, Latex or Metal, Fetish Burlesque, Fetish Glamour, Steampunk / Gothic, Uniforms, Sissy Outfits, Cross Dress Outfits or Body Paint. A simple lingerie set is NOT done.

Opening hours: Meet & Greet 19:00 - 21:00
Party time: 21:00 - 04:30 Slow exit till 05:00
Tickets; couple €70; woman and Tgirls €27,50; Men €50

Ticket sale: https://www.tgirlparty.eu/tickets

Tomorrowland 2018 (was toeval, ik was wappie, kwam in gesprek met groepje meiden + 1 trans, waar de trans uiteraad mijn aandacht kreeg, was meer een drag dan trans maar geen verkeerde, eindstand, we zijn na het feest doorgegaan in een kamertje nabij tomorrowland, halve nacht gesexed)
Tomorrowland is niet echt mijn ding, maar ik zag in de editie van dit jaar, op mijn Instagram, een hele rits shemales langskomen. 😁

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan