den draaier
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-baby-9.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Voor de kerst '24 ook eens 45min geweest bij deze Sheila...
Het gezicht komt overeen met de foto's... maar ze is toch wel wat zwaarder.
Ik twijfel zelf of het dezelfde is... ze doet met de foto's een beetje Destiny (Schriek) na - maar in de werkelijkheid is dit daar een flauw afkooksel van, maar ook half zo duur.
(1hour 150, 45min 120, 30min 100)
Het contact was goed tot vrolijk in redelijk nederlands, waardoor ik finaal bleef hangen in de oude sauna van deze relaxtuin, Parking vind je achteraan.
Buiten wat licht vrijven is er weinig sprake van massage...
De meerprijs voor wat gezoen is het zeker niet waard geweest. De rest van het gevrij heeft me niet naar een hoogtepunt kunnen brengen...
Deze weliswaar aangename vrouw in de omgang zal me echter niet meer zien terugkeren.
Het gezicht komt overeen met de foto's... maar ze is toch wel wat zwaarder.
Ik twijfel zelf of het dezelfde is... ze doet met de foto's een beetje Destiny (Schriek) na - maar in de werkelijkheid is dit daar een flauw afkooksel van, maar ook half zo duur.
(1hour 150, 45min 120, 30min 100)
Het contact was goed tot vrolijk in redelijk nederlands, waardoor ik finaal bleef hangen in de oude sauna van deze relaxtuin, Parking vind je achteraan.
Buiten wat licht vrijven is er weinig sprake van massage...
De meerprijs voor wat gezoen is het zeker niet waard geweest. De rest van het gevrij heeft me niet naar een hoogtepunt kunnen brengen...
Deze weliswaar aangename vrouw in de omgang zal me echter niet meer zien terugkeren.