Voormalig lid 30927
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Penismassage
- Plassex
- Soft SM
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/sharon/
- Totale kosten (in euro)
- 220
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nieuw op het forum, maar zeker niet nieuw als wandelaar... Ik bezoek sinds kort graag Park 118 in Amsterdam. Goede sfeer en mooie dames.
Zo ging ik afgelopen week even langs. Bij de voorstelronde sprak de ondeugende glimlach van de kleine Surinaamse Sharon mij meteen aan. Deze dame is slank met lekkere tieten en een goeie kont. Op de kamer lekker samen gedoucht en een leuk gesprek gehad. Daarna lekker pijpen en neuken. Je kan merken dat deze dvp er echt van geniet om seks te hebben en daarom biedt ze ook goede extra's aan. Ik had beffen en gfe gedaan. Tegen een kleine meerprijs heb ik heerlijk genoten van Sharon dr spontane en speelse seksstandjes en natte kutje...
Pijpen kan ze goed en met neuken is ze niet vies van verschillende standjes en een lekker strak jong kutje. Dat geile gekreun zou ik ook niet zo snel vergeten. Zeker een bezoekje waard!
Zo ging ik afgelopen week even langs. Bij de voorstelronde sprak de ondeugende glimlach van de kleine Surinaamse Sharon mij meteen aan. Deze dame is slank met lekkere tieten en een goeie kont. Op de kamer lekker samen gedoucht en een leuk gesprek gehad. Daarna lekker pijpen en neuken. Je kan merken dat deze dvp er echt van geniet om seks te hebben en daarom biedt ze ook goede extra's aan. Ik had beffen en gfe gedaan. Tegen een kleine meerprijs heb ik heerlijk genoten van Sharon dr spontane en speelse seksstandjes en natte kutje...
Pijpen kan ze goed en met neuken is ze niet vies van verschillende standjes en een lekker strak jong kutje. Dat geile gekreun zou ik ook niet zo snel vergeten. Zeker een bezoekje waard!