WHEM Shanice Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die lange wervende tekst, dat wekt argwaan bij mij. Maar ik zou zeggen waag er een mail aan en zie of je een uitnodiging krijgt om verder te praten via een betaalforum, dan weet je genoeg.

Actief sinds 9 november maar slechts 598 views, dan is het profiel wrs gereset, dat kan een goede reden hebben maar is ook een reden om extra voorzichtig te zijn, aangezien dit ook vaak gebruikt wordt door oplichters door dezelfde advertentie meerdere malen te gebruiken met verschillende namen/profielen.

300 euro voor een date waarvan je zelf mag bepalen hoe lang die duurt is ook wel apart.

Toch zou dit ook heel goed een valide advertentie kunnen zijn, de enige reden om daar achter te komen is om contact te zoeken natuurlijk. Maar als ze over een aanbetaling begint zou ik direct afhaken.

Heb inmiddels contact met haar gehad.
Ze geeft aan eerst even kennis te maken bij haar thuis om te kijken of er een klik is.
Pas als er een klik is gaan we verder en zolang er geen seksuele handelingen zijn verricht hoef je niks te betalen en ben je ook vrij om weer weg te gaan.

Heb inmiddels contact met haar gehad.
Ze geeft aan eerst even kennis te maken bij haar thuis om te kijken of er een klik is.
Pas als er een klik is gaan we verder en zolang er geen seksuele handelingen zijn verricht hoef je niks te betalen en ben je ook vrij om weer weg te gaan.
Datbis fair heb je ook niks te verliezen maar toch zeg mijn onderbuikgevoel dat iets niet klopt maar kan het ook mis hebben ben benieuwd

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan