- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dag-mannen-88.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
Met deze dame afgesproken in augustus 2019, het was mijn eerste dvp ervaring. Afspraakje gemaakt via mail van rl.
Bij aanvang van onze date begon ze me te kussen (geen tz, of toch alleen maar het puntje van haar tong.) Ondertussen gingen de kleren uit, en begaven we ons naar de zithoek. Daar ging ze op de zetel liggen zodat ik haar kon beffen. Ze kwam recht en begon me te pijpen, het pijpen viel me wat tegen, aangezien ik haar tanden regelmatig voelde. Niet veel later lagen we in misio te neuken waarop ik al snel klaarkwam aangezien ik al een paar maand "droog stond." Na een korte pauze gingen we voor ronde 2, ik werd nog wat gepijpt en nadien nam ik haar doggy. Een tweede keer klaarkomen zat er niet meer in.
Het was wel een lieve dame, de sex was goed, maar niet voor herhaling vatbaar.
Bij aanvang van onze date begon ze me te kussen (geen tz, of toch alleen maar het puntje van haar tong.) Ondertussen gingen de kleren uit, en begaven we ons naar de zithoek. Daar ging ze op de zetel liggen zodat ik haar kon beffen. Ze kwam recht en begon me te pijpen, het pijpen viel me wat tegen, aangezien ik haar tanden regelmatig voelde. Niet veel later lagen we in misio te neuken waarop ik al snel klaarkwam aangezien ik al een paar maand "droog stond." Na een korte pauze gingen we voor ronde 2, ik werd nog wat gepijpt en nadien nam ik haar doggy. Een tweede keer klaarkomen zat er niet meer in.
Het was wel een lieve dame, de sex was goed, maar niet voor herhaling vatbaar.