- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1852190-seyma
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
bijna zo een half jaar geleden bezocht. zij ontvangt in een schone appartement dichtbij station ypenburg, dame is zelf ook schoon. ze vraagt naar je leeftijd en afkomst, of je geen grote of dikke lul hebt, of je wel geschoren/getrimd bent. ze zegt dat ze je kan waarschuwen om rustiger aan te doen en als ze je te vaak moet waarschuwen, zal ze je wegsturen. knappe slanke dame met een strakke kut, maar je kan er weinig mee als je niet diep of hard mag neuken. ze positioneert zichzelf zo dat je niet diep kunt neuken, beperkte standjes mogelijk. ik den dat ze al moeite heeft met een lul van 14/15 cm, als het een beetje groter of dikker is, kun je haar amper neuken.
ze is een klokkijker, ze wil dat je zo snel mogelijk klaarkomt en zo snel mogelijk weggaat. ze leek eerder marokkaans/ arabisch dan turks. ik denk dat zij buiten loopt met een hoofddoek.
ze is een klokkijker, ze wil dat je zo snel mogelijk klaarkomt en zo snel mogelijk weggaat. ze leek eerder marokkaans/ arabisch dan turks. ik denk dat zij buiten loopt met een hoofddoek.