Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat was dat deze middag? Dit wil ik toch even kwijt. Er was redelijk veel volk vandaag. Redelijk wat mannen maar weinig actie. Ik dacht aan opstappen toen er plots... een koppel binnenkwam, jawel. Ze begonnen zich allebei van hun jassen te ontdoen die zij op het podium achterlieten en ze gingen op de achterste rij zitten. Zeker tien man rond hen maar ze deden niets. Ik zat op de voorste rij met twee lege stoelen naast mij. Na een tiental minuten komen ze naar voren aan het podium en de vrouw kleedt zich uit. Volledig naakt. En ze komt... jawel op de plaats naast mij zitten en haar vriend daarnaast. Ik wil haar niet aanraken, niet opdringerig zijn maar ze begon zichzelf te masturberen en nadien haar vriend te pijpen. Direct weer een tiental man rond en dat vond die heerlijk. Zij heeft ons allemaal afgewerkt en vond het blijkbaar leuk om de volledige lading sperma over haar te krijgen. Het bestaat dus toch in de sexcinema dampoort. Je ziet er niet gauw een vrouw maar dit was bovendien een knappe van rond de veertig. Haar vriend was toeschouwer. Blijkbaar gunde hij haar dat. chapeau.

Terug
Bovenaan Onderaan