Recensie Mirra, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

js1985

Newbie
4
24/11/22
6
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-new-2030.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Daar dus eind november geweest. Ontvangt in de buurt van Centraal Station in een redelijk appartementje. Licht teleurgesteld gezien ze duidelijk zo snel mogelijk klaar wilt zijn. Foto's zijn alvast echt maar niet de sympatiekste. Had gereserveerd voor 1 uur. Starten met volledige massage maar ze wou enkel rug doen. Dan snel snel overgaan naar pzc wat redelijk was maar opnieuw snel snel. Rest valt af te leiden.
 
Daar dus eind november geweest. Ontvangt in de buurt van Centraal Station in een redelijk appartementje. Licht teleurgesteld gezien ze duidelijk zo snel mogelijk klaar wilt zijn. Foto's zijn alvast echt maar niet de sympatiekste. Had gereserveerd voor 1 uur. Starten met volledige massage maar ze wou enkel rug doen. Dan snel snel overgaan naar pzc wat redelijk was maar opnieuw snel snel. Rest valt af te leiden.
Afgaande op de foto's is ze beeldschoon, jammer dat ze niet echt een GFE is dan...
Weet je of je haar mag beffen?
 
vandaag deze mooie dame eens bezocht, stond al een tijdtje op mijn lijst :cool: ,reist door heel belgie maarnu terug in antwerpen
afspraak gemaakt en er na toe,ontvangt in de buurt van het centraal station,aangekomen mij gemeld via wattsapp adres was de juiste,duur open en naar boven,wachte mij op aan de deur,mooie dame zoals op de foto [makelijk teherkennen aan haar tattoes ] nog jong begin 20, appartment was een zooitje ,diret naar kamer,voor de zekerheid een half uurtje genomen 80euro,dame vroeg direct met of zonder condoom, met condoom [en maar goed ook] okay uit de kleren in op het bed beland,dame begon er direct aan pijpen met diepe halen over mijn nog niet stijve pik,naar 30 sec vondt ze het genoeg condoom er over en nog wat verder uit eindelijk toch stijf gekregen, maargoed gevraagt of ze on top wou beginnen,nee wou ze niet,doggy,okay nou toen ze zich omdraaide voor doggy kwam er toch een put lucht uit haar kutjeo_O niet normaal,kreeg gelijk een slappe nog ff gedacht goed dat ik niet om beffen gevraagt hebt,maargoed na wat trekwerk terug hard gekregen,direct in haar kutje gestopt en beginnen pompen om maar vanaf tezijn,klaar gekomen kreeg een nat doekje zelf nam ze er ook 1 veegde zich af , stond na 15 al terug buiten,eens en nooit meer totaal weg gegooid geld beloof veel doet niks:mad:

 
Terug
Bovenaan Onderaan