Sex in de bar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjefdebeffer

Newbie
3
01/06/24
1
Hoi ik heb al jaren niet meer gewandeld, en wil deze aangename bezigheid weer oppakken.
Toen ik nog wandelde kwam ik regelmatig in de regio Zundert uit waar een paar clubs, huizen waren, die toestonden dat je zichtbaar voor iedereen lekkere sex had met een van de aanwezige dames.
Nu ben ik voor mijn werk regelmatig in Noord- en Zuidholland, en af en toe in Noordbrabant.
Zijn er nog wandelaars die leuke adressen weten waar dat in deze provincies tegenwoordig kan?
Alvast bedankt, Sjefdebeffer
 
 
Hoi ik heb al jaren niet meer gewandeld, en wil deze aangename bezigheid weer oppakken.
Toen ik nog wandelde kwam ik regelmatig in de regio Zundert uit waar een paar clubs, huizen waren, die toestonden dat je zichtbaar voor iedereen lekkere sex had met een van de aanwezige dames.
Nu ben ik voor mijn werk regelmatig in Noord- en Zuidholland, en af en toe in Noordbrabant.
Zijn er nog wandelaars die leuke adressen weten waar dat in deze provincies tegenwoordig kan?
Alvast bedankt, Sjefdebeffer
Leuk, laat me denken aan Barcelona daar had je vroeger de Kiss Me bar.
Concept was je betaalde drankje voor de dame en dan begon het met voelen, volgende drankje pijpen en derde drankje neuken allemaal aan de bar. Was super leuk en prijzen niet te gek.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan