Voormalig lid 6986
Vaste klant
Beste collega's!!
Pas op voor hun!! Werken samen en hebben een hele enge man als pooier !!
Ik wilde een trio met hun voor 300€ pzc en beffen inbegrepen geen probleem
Aangekomen
Ik betaal en ik ga liggen dames gingen gekleed weg en kwamen beide terug met een soort badjas
Kwamen heel geil over ik dacht wauw wat lekker ik DROOM!! Beide mega tieten
Ik werd al hard voordat ze me hadden aangeraakt … ze kwamen op me liggen ik zei sit on my face .. no bb extra .. ik wtf !!
Vervolgen pakken ze een condoom en deed ze het in haar mond en dat deed ze heel snel ik zag het niet en toen ze ging pijpen zag ik een condoom …
Ik deed het af en pakte me telefoon erbij en liet zien wat we hadden afgesproken maar NEE ze riep iemand erbij
Daar sta je dan met je harde paal tegenover 2 grote mannen die je dwingen om weg te gaan 250€ !! In 15 min weg!!
ik ga het niet hierbij laten zij hebben echt een probleem ontvangst in osdorp
Heren boycot ze en ga er niet heen!
Pas op voor hun!! Werken samen en hebben een hele enge man als pooier !!
Ik wilde een trio met hun voor 300€ pzc en beffen inbegrepen geen probleem
Aangekomen
Ik betaal en ik ga liggen dames gingen gekleed weg en kwamen beide terug met een soort badjas
Kwamen heel geil over ik dacht wauw wat lekker ik DROOM!! Beide mega tieten
Ik werd al hard voordat ze me hadden aangeraakt … ze kwamen op me liggen ik zei sit on my face .. no bb extra .. ik wtf !!
Vervolgen pakken ze een condoom en deed ze het in haar mond en dat deed ze heel snel ik zag het niet en toen ze ging pijpen zag ik een condoom …
Ik deed het af en pakte me telefoon erbij en liet zien wat we hadden afgesproken maar NEE ze riep iemand erbij
Daar sta je dan met je harde paal tegenover 2 grote mannen die je dwingen om weg te gaan 250€ !! In 15 min weg!!
ik ga het niet hierbij laten zij hebben echt een probleem ontvangst in osdorp
Heren boycot ze en ga er niet heen!
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!
www.kinky.nl
Prive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!
www.kinky.nl