Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

[USER=10868]@Greg[/USER] 

Oef, wat een verhaal. Depressie is echt een bitch. Ik heb feitelijk geen vrienden en ik herken wel dat je liever echt goede vrienden hebt dan vage kennissen.

Iedereen die me negatieve energie gaf heb ik min of meer uit mijn leven geschrapt. Tuurlijk komt je niet om sommige mensen heen, maar ik laat me niet meer als kop van jut behandelen door mensen die zogenaamd vrienden zijn, maar uiteindelijk voor hun eigen glorie tegen mij lopen te schoppen.

Echt klote dat bij jou wat goede vrienden aan die vreselijke ziekte zijn overleden en dat je zelf ook niet meer in goede doen bent, zowel geestelijk als fysiek.

Het wandelen is voor mij ook een uitlaatklep om wat affectie, intimiteit en aandacht te krijgen en ook niet om zo nodig keihard te ketsen.

Ik wens je oprecht het allerbeste Greg en hopelijk lukt het jou ook om af en toe wat lichtpuntjes te vinden. Weet er alles van dat dat soms niet makkelijk is, maar ik hoop dat je je een beetje gesteund voelt door de verhalen hier van anderen.

Een onzichtbaar verbond van dwalende zielen die samen sterker zijn dan ze in hun eentje denken te zijn.

Take care.

Dank je Mass01. Een forum kan ook iets moois opleveren en hoeft niet altijd een stelletje schreeuwende mensen te zijn die niet of nauwelijks naar elkaar luisteren.

Ik kan niet ontkennen dat ik me soms bezwaard voel als ik weer eens zo'n draadje als dit start, maar de prachtige en ontroerende reacties die er uit voort komen stemmen mij hoopvol en laten zien dat het best mogelijk is om het serieus en oprecht over wat moeilijkere zaken te hebben dan de platvloerse zaken die hier op het forum ook besproken worden, en ook absoluut een plaats hebben, daar niet van.

Terug
Bovenaan Onderaan