Vorige week zaterdag Serena voor de tweede keer bezocht.
Ik had een uur afgesproken en geld voor een half uur verlenging bij me.
Ik had haar gevraagd een rok en blouse aan te doen zonder iets daaronder(ik had het type schooluniform in gedachte).
Ze ontving mij hartelijk in een geel kort "gatenjurkje" , niet wat ik in gedachte had. Misschien heb ik het duidelijk genoeg gevraagd.
Ik omhelsde haar, begon haar te strelen over haar prachtige billen, maar waar ze zich de eerste keer door mij liet verrassen en mij mijn muziek liet spelen en ik met haar begon te dansen, waarbij magie ontstond,
nam zij nu meteen de regie in handen. Ik moest op bed gaan liggen en zij zou mij lekker masseren. Ik sputterde nog tegen dat ik haar eerst wilde masseren maar dat wilde ze niet.
Bij de massage gebruikte zij een massage-apparaat wat nogal stevig de spieren bewerkte.
De massage was in zijn geheel stevig en goed maar ze vermeed zorgvuldig mijn erogene zones.
Voor en achterkant duurde best wel lang.
Toen de massage eindelijk klaar was begon ze mij te pijpen zonder condoom en ik mocht haar ook nog even beffen maar daarbij zette zij haar vulva zo op mijn mond dat ik er niet goed bij kon.
Na een tijdje ging ze op mij zitten, cowgirl, dat voelde wel lekker. Vrij snel reverse cowgirl, wat ik een erg geil standje vind.
Afgemaakt met doggy waarbij ik snel klaarkwam.
Nadat ze de boel had schoongemaakt nam ze mijn geslacht in haar hand en vroeg of ik nog een tweede keer wilde komen, we hadden nog 10 minuten.
Dat lukt mij niet, zeker als ik haar als een razende zie sjorren. Ik heb het dus gestopt en we hebben nog even tegen elkaar gelegen.
Na afloop gedoucht.
Hou me ten goede, zij is en blijft een prachtige, hartelijke vrouw, maar ik miste de magie van de vorige keer.
Tongzoenen doet ze niet echt, ze steekt haar tong een stukje uit, maar niet in mijn mond.
Ik had na afloop het gevoel dat zij op een professionele vriendelijke manier haar programma met en bij mij heeft afgedraaid.
Geen half uur bijgeboekt en ik betwijfel of ik nog een keer ga.