Recensie Senna, Salon 261, Alphen aan den Rijn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Captain HardCock

Wandelaar
31
04/01/23
54
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Senna
Totale kosten (in euro)
180
Onlangs Senna bezocht, nieuwsgierig geworden door de tekst en foto's op haar profiel.
Senna is een beeldschone jonge dame met een fantastisch figuur, de rondingen zijn inderdaad prachtig en puur natuur.
Senna is zeer bedreven in de orale kunsten (mc) en het intieme gedeelte in diverse posities krijgen ook een ruime voldoende.

PZC en zoenen was niet mogelijk, althans niet bij ondergetekende tijdens deze ontmoeting.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige verschijning.
Kleine dame maar wat een energie.
Ik zal niet te veel verklappen. Maar de foto's verborgen een hoop positieve uiterlijke kenmerken. Ik vind zelf een prachtig set borsten op een kleine licht getinte meid. Heerlijk rondingen die je best wel stevig maar vasthouden en zeker niet zachtzinnig kan gebruiken. Deze dame weet van wanten en ik moet zelf zeggen perfecte pijpvaardigheden. Voor mij zeker een herhalingsgevaar. Naast een erotische beleving ook super gezellig en lekkere babbel.
Zeker niet belangrijkste maar wel voor mij een extra pluspunt je voelt je meteen op je gemak en kan lekker losgaan samen.

Ik heb genoten van je gezichtje en je lichaam mij zie je zeker snel terug.
Heren normaal zal ik een dame niet willen delen maar ik kon dit niet laten. Als je houdt van een getinte leuke kleine dame met heerlijke rondingen zeker bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan