WHEM Selma leidenprive leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
353
26/12/21
235
14
Heeft er iemand ervaring met deze dame? Ze staat af en toe op de site en heb nog geen geluk gehad om met haar af te spreken.

Ik denk dat het deze is. En dan moet je haar mijden als de builenpest. Wedden dat ze over twee weken is weggeschopt?

'Het Arabische Snoepje Selma' heeft al eens eerder op de site van LP gestaan, maar werd toen als Turkse studente omschreven als ik mij niet vergis. M.a.w. ze is nu terug bij LP. Ze heeft het toen wel langer uitgehouden dan 2 weken, mogelijk dat hier een verwarring met een andere dame is? Kan me niet meer herinneren of ze positieve recensies had op Hookers. Volgens mij niet echt, wat me weerhouden heeft om haar destijds te bezoeken. Misschien binnenkort eens een gokje wagen? Ik hou het in beraad :)

'Het Arabische Snoepje Selma' heeft al eens eerder op de site van LP gestaan, maar werd toen als Turkse studente omschreven als ik mij niet vergis. M.a.w. ze is nu terug bij LP. Ze heeft het toen wel langer uitgehouden dan 2 weken, mogelijk dat hier een verwarring met een andere dame is? Kan me niet meer herinneren of ze positieve recensies had op Hookers. Volgens mij niet echt, wat me weerhouden heeft om haar destijds te bezoeken. Misschien binnenkort eens een gokje wagen? Ik hou het in beraad :)
Nee, dat is Chloe. Die zo'n twee jaar geleden ook bij LP was. Toen naar Maison Monty ging, en nu weer terug is. Zij is overigens allerminst Turks en nog minder een student.

Ik denk dat het deze is. En dan moet je haar mijden als de builenpest. Wedden dat ze over twee weken is weggeschopt?
Ik zie toch echt 2 heel verschillende dames.

Nee, dat is Chloe. Die zo'n twee jaar geleden ook bij LP was. Toen naar Maison Monty ging, en nu weer terug is. Zij is overigens allerminst Turks en nog minder een student.

Nee ik bedoel Chloe niet. Chloe is een ander meisje dat als 'Turkse Meryem' door het leven ging bij MM. Van haar is inderdaad niet te zien dat ze Turks bloed heeft. Gewoon een klein Hollands meisje.

De foto's van Selma over wie het gaat hebben eerder op de site van LP gestaan.

Ik herken de foto's van Selma, omdat ik er nogal door geïnteresseerd raakte om haar eens te bezoeken. Is er nooit van gekomen. Nu ze terug op de site staan, denk ik erover om haar eens te bezoeken. Chloe wil ik zeker niet meer bezoeken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan