WHEM Sellena

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sellena kom je overal tegen, die hoort bij een vast groepje Roemenen vermoed ik. Ik ben haar op een vakantiepark bij Ede tegengekomen, in Utrecht en Arnhem. Ik reageer alleen op advertenties tot €80 per half uur max en dan kom je vaak dezelfde dames tegen. De advertenties zijn dan wel anders, maar de dames erachter niet. Daar kom je dan ter plaatse pas achter :)

Sellena is wel oke, geen bijzondere date. Ze houdt niet van teveel gedoe en is recht toe recht aan, echt op zijn Roemeens. Alles wat ze doet is met een bepaalde routine. Ze geeft je wel voldoende tijd om je ding te doen en is verder niet onaardig om te zien. Niet heel knap, beetje sletterig (hou ik dan weer van).

Qua diensten, lekkere volle mond, maar je mag alleen zoenen tegen bijbetaling. Extra diensten kosten geld, behalve PZC, dat zit bij de prijs in. Ze heeft een goed slank en fris lijf en ze werkt lekker mee. Ze is wel vriendelijk en met een paar grapjes en wat plagerige humor kom je een heel eind. Ze is wel een boefje.

Wil je even snel een wip maken dan prima is de prijs/kwaliteit goed. Ze doet wat ze zegt, houd er rekening mee dat alle diensten op intiem/ pzc na, extra kosten. Mijn advies, maak vooraf afspraken, dat scheelt verrassingen als je er eenmaal bent.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan