Recensie Selena 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MasterandMistress

Wandelaar
26
05/11/23
10
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6099168-selena
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Selena

Beste mede wandelaars

Ik wil mensen waarschuwen voor de NEP dame van Moldaviese afkomst.

Beloofd in het app contact heel veel, haar opties zijn op kinky talloos, maar na het betalen blijkt dat de helft gewoon niet klopt.

IK heb ruim 300 betaald voor een super uitgebreide date en ging er van uit dat ik een leuke date zou hebben. Niets is minder waar, want de ontvangst in sexy lingerie is bij haar een joggingbroek en een vest. Het tongzoenen wilde ze niet ( was wel aangegeven ) Vingeren mocht niet ( was wel aangegeven ) deeptroaht pijpen is bij haar het puntje van de eikel in haar mond en meer niet.

Ze probeert je minuten lang haar te laten beffen, want het is al zo lang geleden dat ze zogenaamd is klaar gekomen. Ze doet dit alleen maar om zo min mogelijk te doen.

Heb haar na 45 minuten werkelijk waar het huis uit gekegeld, want dit soort nep figuren daar houd ik niet van, zeker niet voor dit soort bedragen, dan mag je toch wel iets meer plezier verwachten.

Snap niet dat Kinky dit soort figuren accepteert die gewoon geldkloppers zijn. Heeft geruime tijd onder 's-Hertogenbosch geadverteerd, maar nu inmiddels sinds mijn date in Leiden.

Heb terug betaal verzoek gedaan, want ze voelde zich zogenaamd lullig, maar u raad het al daar kun je naar fluiten.

Het enige dat ik dan verder kan doen is mensen waarschuwen voor deze oplichter en zwendelaar met mooie beloftes en een pagina aan mogelijkheden waar totaal niets van klopt

Goh, je hebt ook wel een grote gok genomen, met deze dame met een zeer beknopte standaard profieltekst, weinig foto's en geen reviews. Het app contact was duidelijk niet met de dame zelf, maar met een tussenpersoon, die de afspraken niet aan de dame heeft doorgegeven.

Had wel degelijk het idee met de dame te appen, want ze stuurde ook voice berichten achter elkaar en die waren echt van haar en de stem kwam overeen tijdens de date.

Was zelfs zo voorzichtig geweest om pas de betaling te doen toen ze zich had ontkleed.

Voor het zelfde geld zegt ze ik moet het geld even naar mijn chauffeur brengen en is ze daarna verdwenen. ( ja die ervaring heb ik dus ook gehad)

Terug
Bovenaan Onderaan