teaeerareare
Newbie
- 9
- 19/10/21
- 4
Ik wil een advertentie plaatsen op seksjobs alleen moet je je ID en fotos gebruiken om geverifieerd te worden. Is dit veilig? Laatst was er nog in het nieuws dan een seks site gehackt was.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNooit je ID delen. Met niemand, tenzij er een wettelijke plicht is. Je weet niet wat er gebeurt met je gegevens.Ik wil een advertentie plaatsen op seksjobs alleen moet je je ID en fotos gebruiken om geverifieerd te worden. Is dit veilig? Laatst was er nog in het nieuws dan een seks site gehackt was.
Nog een verrassing: dan maar geen advertentie op SJ of KIVerrassing: dan komt je advertentie op SJ of Kinky niet online
Hangt van de categorie af waarin je de advertentie wilt plaatsen...Bij mijn weten is op SJ geen ID nodig.
Klopt, gratis kan zo betaal advertenties begint al met verificatie van je telefoonnummer. Dus maar mee gestopt.Hangt van de categorie af waarin je de advertentie wilt plaatsen...
Dat is iets dat ik dus nooit zou doen.Ik wil een advertentie plaatsen op seksjobs alleen moet je je ID en fotos gebruiken om geverifieerd te worden. Is dit veilig? Laatst was er nog in het nieuws dan een seks site gehackt was.