Mijn "waxster" is een swingster. Ik heb haar ook zo leren kennen. Vorig jaar nog in groep samen naar de sauna geweest. Pas nadien vernam ik dat ze een zwak voor me heeft en meer van me had verwacht (in de jacuzzi). Onlangs kwam ik haar op het eind van een feestje nog tegen. Ze kwam net uit de douche. Blond, c-cup en grote vooruitstekende tepels. Ik verschoot er nog van. Toen hebben we nog even heftig staan zoenen. Wordt zeker vervolgd...
Maar, op de waxbank nog nooit een erectie gekregen. Nochtans een paar keer volledige boyzilian (penis, balzak, bilnaad, anus en liezen) laten doen.
By the way, Ik heb me vorig jaar een aantal keren laten (suiker)waxen door haar. Het is zeker een jaar geleden en pas nu vind ik dat het, voor borst en rug, tijd is om terug te gaan. Volledige schaamstreek doe ik weekelijks op minder dan een minuutje onder de douche met mijn Mach3.
Het meest lastige/pijnlijke om te laten waxen vind ik niet de schaamstreek of oksels, maar wel de onderbuik.
Tip: Te waxen streken 10 dagen/2 weken niet scheren voor het waxen. Anders zijn de haartjes te kort. (lukt mij dus werkelijk niet. Daarom dat ik nu slechts nog rug, borst, billen en liesstreek laat doen)