- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Fisting
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sayra/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Leuke meid, heel clean, goede service.
komt beloftes na en zeurt niet.
Op afgesproken tijdstip aangekomen, bellen en binnen. Ontvangst in lekkere opwindende sexy outfit. Een korte babbel met de vraag om te douchen (verplicht).
Eens in de kamer aangekomen mooi begin met kussen waar mijn jongen al direct op reageerde. Dit gevolgd door een korte maar stevige pijpbeurt. vervolgens haar poesje bewerkt met tong en vingers wat ze zeker smaakte want ze kreunde er lekker bij. Ze nam op een gegeven ogenblik mijn hoofd vast en duwde dit stevig tussen haar benen. Daarna een lekkere (safe) neukbeurt gevolgd door een leuke massage. Nadien terug gedoucht en mijn uurtje was reeds een tijdje verstreken maar daar was geen gezeur over.
Kortweg een leuke date zoals je die tegenwoordig al niet te veel meer tegenkomt. Dikke aanrader....
komt beloftes na en zeurt niet.
Op afgesproken tijdstip aangekomen, bellen en binnen. Ontvangst in lekkere opwindende sexy outfit. Een korte babbel met de vraag om te douchen (verplicht).
Eens in de kamer aangekomen mooi begin met kussen waar mijn jongen al direct op reageerde. Dit gevolgd door een korte maar stevige pijpbeurt. vervolgens haar poesje bewerkt met tong en vingers wat ze zeker smaakte want ze kreunde er lekker bij. Ze nam op een gegeven ogenblik mijn hoofd vast en duwde dit stevig tussen haar benen. Daarna een lekkere (safe) neukbeurt gevolgd door een leuke massage. Nadien terug gedoucht en mijn uurtje was reeds een tijdje verstreken maar daar was geen gezeur over.
Kortweg een leuke date zoals je die tegenwoordig al niet te veel meer tegenkomt. Dikke aanrader....