Bezoekje gebracht aan deze nieuwe club. Ik had me voorgenomen om dit hetzelfde aan te vliegen als een dagje SS.
Over heel de dag 5 dames. En ik denk in totaal een 15 tal verschillende heren. Niet op 1 moment maar doorlopend.
Ontvangst was super vriendelijk en sympathiek. De gastvrouw gaf met viel plezier rondleiding. Gaf ook uitleg wat nog niet klaar was, wat de plannen zijn, etc..
De infrastructuur:
- 1 woord geweldig. Je merkt dat er duidelijk is geïnvesteerd om iets mooi op te bouwen
- Erg mooie locker rooms, met douches en leuke 'touch' Deodorant ;-)
- leuke bar, met heelcomfortable barkrukken
- De kastjes werken met een digitale sleutel in een armbandje
- Supper zachte berenvellen en slippers... nog nieuw
- erg mooie kamers
- mooi afgewerkte douches
- Zwembad zou pas voor volgend jaar zijn en ook voor restaurant zal het nog wachten zijn. Maar mensen die ook bij GT geweest, zo is het nu ook
Speciale vermelding, voor mij persoonlijk belangrijk, mooie en voldoende toiletten. (die van boven was even zoeken).
Eten
- Middag en namiddag staat er een buffet met broodjes, beleg en groenten. Was ok, maar niet vergelijkbaar met SS. Ik vermoed dat men hier aan het zoeken is naar optimaliseren tov bezoekers aantal
- Avondeten: Werd persoonlijk aangekondigd door de gastvrouw ;-) Waar ik begreep was dit catering. Biefstuk, kip, Gehakballetjes tomatensaus. risotto met truffel, groentjes en lasagne. Erg lekker en goed afgekruid. Word wel niet constant aangevuld zoals andere clubs, dus als je later op de avond komt.
Dames:
- 3 bekende dames waarvan ik 1 vorige week nog in SS tegenkwam ;-) Gezien er blijkbaar toch kribbig gereageerd word door SS ga ik de namen niet noemen.
- De sfeer en dynamiek is helemaal anders. Er is veel meer 'normale interactie' ik bedoel gesprekken die niet als doel hebben iemand asap op de kamer krijgen. Dames & heren die gewoon samen tijd doorbrengen.
- Prijzen waaren niet uniform en verschilde per dame. Ik heb gehoord
- 60 euro PZC 30min, 110 voor 60min
- 60 euro PMC 30min, 110 voor 60min
- 80 euro PZC 30 min, 140 voor 60 min
Conclusie:
Ik heb een erg leuke dag gehad. Niveau uitrustig van kamers, bar en sauna legt de lat erg hoog voor andere kamers. Je kan heden een bezoek aan Le Grand niet vergelijken met een club als SS. Le Grand is rustig relax en veel tijd en ruimer om rustig met iedereen te praten. Het komt mij meer over als gewone horeca zaak waar je aan de bar met iedereen kan praten, en oh ja je kan ook even naar de kamer ;-) De bedrijfsleiders waar erg open en vriendelijk en er werd uitvoerig gesproken over plannen. Hetzelfde met de dames die er duidelijk met een andere ingesteldheid liepen. Natuurlijk zal er op termijn wel meer dames en heer moeten komen.
Ik ga zeker nog terug, maar zal ook nog naar limburg trekken omdat daar toch nog enkele dames rondlopen die toch in de kamer de hogere service leveren, en het op dit moment gewoon een andere ervaring is... keuze is leuk en moeilijk!