Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVeel plezier! Bespreek vooraf de prijzen, die verschillen per dame, prijzen variëren tussen 60/110 half uur, en 120/170 per uurIk stelde even de vraag via Instagram hoeveel dames er nu aanwezig zijn. Dat zouden er 6 zijn (met aankondiging dat er in het weekend meer zouden komen). Ik overweeg om vanavond toch langs te gaan.
reeds verschillende malen in deze toch wel prachtige zaak geweest , ik hoop dat het aantal klanten toch wel aantrekt . de keren dat ik er was waren er telkens tussen de 4 en de 14 meisjes aanwezig , waarvan de meeste Roemeense , enkel Bulgaarse en ook een 2tal Nederlandse .Veel plezier! Bespreek vooraf de prijzen, die verschillen per dame, prijzen variëren tussen 60/110 half uur, en 120/170 per uur
Hoeveel dames? En ik hoorde iets over 2 nieuwe jacuzzi's, een zwembad en een restaurant? Hoe ver staat het daar mee? Hoeveel heb je die dames betaald voor welke dienstverlening en hoe lang?Deze week voor eerste keer bij Le Grand geweest .Veel dames maar weinig klanten.Mooie en aangename zaak,Bij 2 dames geweest op 5 uurtjes. Inkom is 70 euro.Ga zeker terug
Zwembad is klein maar was nog niet openHoeveel dames? En ik hoorde iets over 2 nieuwe jacuzzi's, een zwembad en een restaurant? Hoe ver staat het daar mee? Hoeveel heb je die dames betaald voor welke dienstverlening en hoe lang?
€170 voor 30 minuten? En pijpen met condoom of zonder of helemaal niet?Zwembad is klein maar was nog niet open
Heb 2 keer 170 euro betaald voor massage met happy and
Wel beffen inbegrepen
Goede afspraken maken vooraf
Voor 60 min€170 voor 30 minuten? En pijpen met condoom of zonder of helemaal niet?
Poe. Niet gek dat er weinig klanten komen.Heb 2 keer 170 euro betaald voor massage met happy and
Klinkt als een top feestjeAfgelopen dinsdag 3 dames, net als gisteren! Gisteren was er een swingersparty, maar waren geen swingers gekomen
Wat zonde! Zo'n mooi pand en zo weinig actie! Jammer!Klinkt als een top feestje
Ja heel jammer, gaat hard achteruit, vorige feest zijn klanten en dames ziek geworden van het eten!Wat zonde! Zo'n mooi pand en zo weinig actie! Jammer!
Denk een nieuwe bron van inkomsten!Wat zou de swingersparty hier moeten inhouden ?